Ahaaa!

Det trodde ni inte om mej va!! att jag skulle uppdatera bloggen idag. Hej jag heter Jennifer och jag e kass på blogg uppdatering, hehe. Jag befinner mej nu i vecka 24+1 och snart ere dags igen känns det som, asså den här gången har graviditeten gått sjukt snabbt och jag hinner inte ens med denna gång känns det som. Min lilla sötnos som ligger i min livmoder eller vad det e sparkar iaf för fullt, hon sparkar definitivt mer än Yoel gjorde, men nånstans känns det ändå som om hon kommer vara lugn, hoppas iaf på det. Yoel drives me nuts asså han e helt sinnes, jag har nog aldrig skådat nån busigare, han klättrar ööööveraaalllt på stolar, upp på köksbordet in i alla lådor i köket, ja han klättrar t.o.m ut ur spjälsängen och upp på våran säng och lägger sej mellan oss, hehe men ack så jag älskar den lille pojken! Ja vad kan jag mer berätta, hmm nej nu vet jag inte mer, bilder kommer senare e nå fel på blogg.se verkar det som för dom vill inte lägga upp mina bilder. piiiis! Dagens låt: Grenade - Bruno Mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0