Typiskt!

Så typiskt att just när jag bestämmer mej för att öppna min blogg igen så blir ja av med dumma internet, men men nu e den tillbaka så inget att tjura över nu inte :P

jag har iaf inte gjort spec mkt senaste dagarna, jag fick ett jobb på en restaurang men det visade sej vara skit inom personalen asså, egentligen mest riktad mot chefen så jag varade endast tre dagar där, får söka ett mer passande jobb dessutom nu som gravid med syn bar mage :P.

Min lilla älsklng var super sjuk i typ tre dagar och hade kok het feber så åkte in med honom till vårdcentralen men det var inget farligt, nu är han iaf frisk och kry som e nötkärna :)!

Ja egentligen så har jag ingt spec att berätta med tanke på att jag ite gjort så mkt nu när jag hade min llilla darling sjuk och sååå mammig att det nästan är svårt att få honom att sova i spjälsängen igen :/ men men det ska nog fixa sej.

Min lilla flicka mår prima hon med hon har börjat sparka nu lite smått, och jag befinner mej i vecka 19+2 ungefär och so sagt både jag och flickan mår prima skinka :)!

aja PoK
OuT/ J

denna gång bjuder jag på denna bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0