Shoo or something

Nämen hallå där mina typ tre läsare haha närå men hej iaf!

Jag vet att jag e kass på uppdatering men när ens liv för det mesta just nu kretsar kring min son som e super busig som jag tidigare nämt e det svårt att få en liten paus i vardagen, men ibland så ;).

Min lilla prinsessa mår prima, berättade jag att hon sparkar för fullt nu hehe hon e liten, mindre än Yoel jag bara känner det, jag e i vecka 20+2 nu skulle jag tro asså håller inte så mkt koll måste fråga min BM för jag ligger antingen en dag framåt el bakåt än det jag säjer, det känns iaf som det. Den 24 feb har jag BM igen få se hur mkt jag gått upp då och hur mina värden ser ut...hmm

Yoel var ju super sjuk som jag berättade men mår prima igen och tur det han blir så hängig när han e sjuk och jag tycker synd om min lille prins för man bara ser hur dåligt han mår :(, blää vrf måste ens barn bli sjuka, men aja dom blir ju friska oxå :D!

Jag ska bjuda på lite bild bomb här nedan på min fagra son :P och en mag bild som jag tog idag så enjoy!

(klicka för större, fast det vet ni ju :P)

Tittar på tv :)





Kalsongerna på fel ställe :P




Sjukling får glass :)




Prinsen♥


Reason of my life! ♥



OuT/ J

Dagens låt: When a women's fed up - R kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0