Japp

Söndag nu och det känns lugnt och skönt haft en riktigt bra helg faktiskt.
I fredags var jag och fixa mina nails hos en tjej som e super duktig :), blev verkligen as nöjd sen bar det bara av hemåt för fredags mys med son och kille. Sen igår så var jag i högdalen på nåt ställe där min kille och min bror, och två kompisar skulle uppträda, så jag var där som ett fan :P, nej men dom var jätte duktiga och jag kände mej stolt, hehe. Bebis vaqr hos min pappa och busade och åt sönder sej som vanligt, jag fick tillbaka honom idag och han var såååå mysig vi låg i soffan helt ihopkurade i typ två timmar och han höll på pilla på sina fötter och pratade hehe såååå söt och jag dog av tt få njuta av honom så mkt för annars vill han bara busa och busa :).


nu ska jag kolla film men min man hehe PoK!

OuT/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0