Bu för mitt uppdaterande i know!

Jag vet att min uppdatering har varit super keff men vafan det är lite ovant att skriva blogg igen för mej så jag glömmer helt enkelt bort! hehe palla att jag skäller, men egentligen skäller jag på mej själv :P.

Ja vad har hänt just idag har jag varit barnledig då jag var tvungen att gå till migrationsverket med killen och hämta hans uppehållstillstånd stämpel, så glad att han fick preliminärt uppehållstillstånd, så länge vi väntat på det och äntligen. Men aja så då blev det så krångligt att ta med bebis så lämna honom till syrran som nyss ringde för att säja att hon e påväg med busfröet ååå saknat honom sååå, vill bara pussa på honom!

Jag tänkte lägga in ett litet grav inlägg lite senare om jag får tid med lite nya magbilder, spännande :P.

Just nu diggar jag läget i mitt liv faktiskt allt rullar på som det ska utan några små saker kanske men dom gör ingen stor skada direkt så det e lunga puckar :). Föresten e det nån som tittade på big brother igår? hehe dete så otroligt patetiskt att man måste titta på det igen lite iaf :P, dom som gick in vill ju bara skapa skandaler på en gång asså fy skäms på alla som sökte och lite fy skäms på oss som tittar, hehe, men mer på dom som sökte :P!

Mitt lilla busfrö e så cute han äter ett helt ägg själv han dör för det hehe det e så gulligt var bara tvungen att dela med mej det :P


Lite pics på min kärlek!

(klicka för större)



Käkar sitt ägg :) hehe



Han fick för sej att han skulle ha lampskärmen på huvudet :)



Piiis gott folk!

 

Dagens låt: Acapella - Kelis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0