21+4 skulle jag gissa :)

Hallå hallå här sitter jag nu och har en lugn stund medans lillen sover. Så tänkte passa på att skriva lite om min graviditet hur det rullar på!

Ja jag e i vecka 21+4 nu om jag räknat rätt, på torsdag ska jag fråga BM hur mkt det är exakt för jag har nämligen tid hos henne på torsdag för att höra hjärtljud för första gången på vår lilla prinsessa som vi by the way har ett namn på nu, hon ska heta Joaliani, det e en liten blandning av mitt namn, yoel's namn, faderns namn och mina syskon hehe, i like it!

Jag har gått upp yttligare ett kilo det e bra för jag var rädd att BM skulle skälla på mej då jag inte gått upp nåt sen sist vilket var en månad sen, men nu lyckadesj ag gå upp yttligare ett hehe prima ju, det som oroar mej e dock att hon bad mej köpa järntabletter och jag glömde bort och nu e barn bidraget slösat på blöjor mat och välling :/, hon kommer ju märka på mina värden, fuck men aja får förklara helt enkelt.

Den här graviditen e faktiskt helt annorlunda från den första, jag e inte lika matvrak som då, jag e mindre, och mitt humör e starkare hehe, dessutom gråter jag myyycket myyycket mer för inget, det gjorde jag inte såå mkt med Yoel men aja sånt man får ta :P. I övrigt mår jag prima skinka magen växer på fint och hon sparkar som en galning, jag vill faktiskt att hon ska komma ut nu, jag e visserligen inte lika ivrig som första eftersom jobbet som väntar med två småttingar e inte att leka med. Men dete värt det för jag vill mysa med henne, speciellt när jag ser nya libero reklamen, fyyy faaaan vad jag vill ha ut henne då och mysa dom e såå små och lugna då. Ibland när den reklamen kommer försöker jag mysa med Yoel men han bara slingrar sej ur mina armar och ner på golvet för att fortsätta leka, dumma honom :P!

Här har ni då min mage nu :) enjoy!
p.s det e inte direkt städat i bakgrunden men that's life :P, nää måste fan städa! sånt kommer jag hinne mer när Yoel börjar dagis i april :) pusss





OuT/ J

Sååå fiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0