Stackars liiten!

Min älskade älskling fick sina not efterlängtade vaccinationer igår, usch usch, hatar det lika mkt varje gång, han är alltid så glad innan men blir sedan så himlans arg och lessen, stackars liiiten. Det skär i hjärtat varje gång dom sticker den där dumma nålen i hans lilla fettiga ben. När jag berättade för Yoel´s pappa att han hade vaccinerats frågade han om jag slog barnmorskan sen, haha nej sa jag men skulle ha velat :P. Jusste han vägdes innan vaccinationerna och min prins väger nu 6.950g och är 66,5cm lång :D.

Asså jag har ju som sagt börjat försöka mata min lilla vilde, men han vägrar han bara spottar och spyr ut allt som stoppas i han lilla mun, jag får väl fortsätta kämpa. Jag var iförsej likadan som bebis så han kanske har ärvt min jobbiga sida :).

Idag så tog vi en sköön promis i det soliga vädret och påvägen så hitta vi kameler, bara sådär! Närå, men det var vid en cirkus som dom har just nu så hade dom kamelerna utanför så att man kunde se dom om man bara gick förbi, det var ganska coolt, även om jag sett kameler förut på kolmården så var dom här betydligt närmare och så j*vla stoora, herregud så stora visste inte jag att dom var, är jag ensam om att tro att kameler är små, haha!

Aja PoK piiis mitt folk! OuT7J

P.S. Vill bara tillägga att detta till min syster Josselin: Du är heelt fucking underbar syster vill att du ska veta det. Älskar dej sååå otroligt, bästa stora systern man kan ha! ♥

Helt ovetandes innan vaccinationen!
(klicka för större)


Staaackars liiiten!


Mamma tröstar :)


Kamelerna :), stora visst!?!


Jag avslutar med denna val som jag hitta på himlen idag! Han simmar runt i himmel vattnet :)



Dagens låt: You remind me of something - R.kelly


Kommentarer
Postat av: Åsa R

Tja, kul att det går bra med Yoel och att han är en glad och go kille! Ang sprutor verkar det mest vara mamma som inte gillar det hela... ;-)



Hoppas vi ses snart - barnen vill gärna träffa lillkillen!

2010-05-14 @ 07:59:35
URL: http://ronstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0