Jahap!

Få se nu helgen, ja den var underbar må jag säja :D. Jag gick nämligen ut med Shannon och Mici och vi hade verkligen super kul men visst märks det att vi e mammor! Nej nej ingen fråga ett påstående, haha!
Jag menar för det första hade vi planerat i typ en vecka om hur, var och när vi skulle göra allt, inget fick gå fel, Shannon tittade till och med sl dagen innan, och vi messa varann mess som håll mej uppdaterad! :).
Vi började med att föra hos mej och vi upptäckte oss själva sitta i köket drickandes vin och prata om hur vi nattar våra barn, ammning och typ olika vanor våra barn har. Efter en stund sa Shannon hallå vi e tre 20 åriga tjejer som sitter och pratar typ sovrutiner över ett glas vin, gud vad vi börja garva och sedan fortsatte vi på samma spår, haha! Mici blev till och med trött och sa, hmm det här e fan tiden jag brukar ta min sovstund med N, vi e ju bara för roliga vi morsor!

Dom fagra morsorna på stan :D


Igår så var jag på Claudias jobb och käkade en super god sallad och snacka massa, massa med Clurre, vi hade mkt att catcha upp eftersom jag varit en aning frånvarande första tiden som mamma, men nu var det prima skinka vi satt och snacka och snacka, till slut blev jag så torr i munnen av att prata att mina läppar fastna på mina tänder haha! Jag minns att Clurre berätta nåt jätte kul som jag garvade åt i typ en timme, men jag minns tyvärr inte vad det var så jag e lessen att jag inte kan få er att le :). Aja nu ska jag gå och pussa på Yoel och sedan äta frukost för sen ska jag gå och fixa mina naglar, wohoooo! PoK!

Den otroligt gooda salladen min kock Claudia gjorde till mej:D!


Lite mys bilder :D
(klicka för större)
  

Lipar åt kameran :D



Dagens låt: Be careful - R.kelly ft Sparkle


Kommentarer
Postat av: Pety

men ohlala vilka milfs ;)



ahh de går fan segt alltså haha! men ska försöka börja igen :D men kommer aldrig på nåt intressant o skriva..känns typ vf skulle folk vilja veta vafan jag gör på dagarna hahah

2010-05-18 @ 10:13:56
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0