Hur?!

Hallå hallå i stugan!
Jag vill börja med att säja att jag är fortf super sjuk, asså helt sjukt, så jag har bestämt mej för att gå till vårdcentralen för nu får det vara nog, egentligen så mår jag väl bra och så men har så sablans ont i halsmandlarna och har gjort allt för att det ska gå bort men inget har funkat, varje kväll när jag ska sova så vill jag nästan böla av smärta, så det får bli läkare som tittar nu!

Äntligen så har Yoel lyckats vända sej helt, innan kunde han bara vända sej halt typ eller hans ena arm fastnade alltid under allt hans fett :), och han visste inte riktigt hur han skulle få ut den, men nu har han listat ut det och gör det 24/7 så nu kan jag inte vända blicken i en sek utan att han har vänt sej, gissa om jag har stenkoll på honom nu mer än aldrig. Min lille är helt frisk nu föresten, till skillnad från hans fula mamma. Yoel skulle ju vaccineras igår men så blev det inte då hans barnmorska ringde och avboka för hon var sjuk så det får bli på måndag istället, stackarn smärtan framflyttades :(.

Häromdagen typ tisdag, så satt jag i soffan och käka mango och Yoel började dra i skålen och störa mej så till slut märkte jag att det var för att han gillade den skarpa gula färgen mangon hade. Jag bestämde mej för att låta honom suga på en bit, medans jag höll den såklart! Det visade sej vara poppis i hans mun, han dog för det och började gnälla när jag tog bort det, sedan prövade jag med äpple och det gick hem lika mkt som mangon. Jag tänkte att då ska jag pröva med typ mat nästa dag, vilket jag gjorde men potatis var inte poppis alls, han ba spottade ut det, så då fick det bli lite banan, gick hem såklart! Jag prövade idag igen med morot och det var inte heller poppis, däremot vatten älskade han, hmm går han redan på diet? Frukt och vatten, haha skoja! Nej men jag ska iaf kämpa mej vidare med potatis och så, han måste äta det nångång, såde e så! Hur jag ska lyckas med denna envisa lilla man vet jag inte, men det återstår att se :). PoK!


Im OuT. Piis till folket!/ J


Dagens låt: Down low - R.kelly



Här är det äckliga usch! Sedan chocken på andra bilden :)
P.S. snälla kritisera inte min syster hon som håller i Yoel, hon har redan dåligt självförtreoende för att hon e lite små ful. Beviset är att jag efter första bilden sa att hon var ful, så då ser ni på nästa bild blev hon lite lessen!
(klicka för större)


Det gooda :)!
(klicka för större)





Kommentarer
Postat av: Pety

hihi sötis han e :D

IM BACK !!!

2010-05-10 @ 15:38:40
URL: http://beloelo.blogg.se/
Postat av: Pety

inom gävle...till stan till ett ställe som heter nordost :) längtaaar!

2010-05-11 @ 19:46:34
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0