Du & Jag ♥

Sen dag ett du kom till denna värld har du varit min värld. Mitt mirakel kallas du. Du kallas även, min prins, min skatt, min ögonsten, min älskling, mitt allt! Du är anledningen till min lycka, trots att du bara funnits i mitt liv i fem månader, så har det varit dom mest underbaraste fem månaderna i hela mitt liv, dessa fem månader har fått mej att förstå vad riktig lycka är, vad det är att uppskatta någon så mkt, vad riktig kärlek är. Det är så underbart att varje dag öppna mina ögon och se dej ligga där så oskuldsfull, så vacker, du är ett mirakel min prins♥. Sen den dagen du kom, så förstod jag vad det innebar att vilja ge sitt liv för någon, jag förstod vad det innebar att känna en sån otrolig kärlek så att det nästan gör ont. Jag förstod vad lycka var. Du är mitt lilla mirakel och det bästa beslutet jag någonsin tagit. Du är andledningen till att jag är lycklig. Du är mitt hjärta!

Varje kvinna har kärlek att ge..Varje mamma ger sitt liv för sin kärlek, sitt barn!
Jag älskar dej. My happiness ♥ Min Yoel!

Te amo

Kommentarer
Postat av: Pety

aww dom e så cuute!

2010-05-17 @ 09:21:18
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0