Yoel min son, underbarast i väärlden!



Jag är så lyckligt lottad med min son, han har varit världens lugnaste bebis sen dag ett! Det enda som var svårt var att i början när vi precis kommit hem från BB så var det lite svårt för mej att vänja mej, fast det är väl ändå självklart eftersom att han är mitt första barn. Iaf som sagt i början så tyckte jag verkligen att det var jobbigt att inte få sova, Yoel ville ha mat var femte minut kändes det som och han vägrade sova i sin spjälsäng och eller i min säng. Jag brukade sitta i vardgsrummet i en av fotöljerna och där brukade han sova som en stock, fast på mej och jag sittandes, självklart sov jag super dåligt, vem sover bra sittandes?!? Efter ungefär tre veckors sittande sovning, förflyttade jag mej till stora soffan och sov liggandes men fortf med Yoel på mej, fortf lite jobbigt men inte lika fick bättre sömn. Det enda sättet att få honom att sova längre om nätterna var att jag sov på soffan med honom på mitt bröst, jag gjorde det inte bara för hans skull utan för min egen skull oxå, jag menar för att orka ta hand om honom måste jag få åtminstonde tre timmars sömn. Efter ungefär en månad så prövade jag att sova med honom i min säng, och det funkade! Jag blev så glad verkligen.Nu är han nästan tre månader den 15 mars och sover nu brevid mej på sängen och han sover djupt, han somnar runt tio och sover non stop till ungefär 4 på morgonen, fast då ber han bara om tutte med stängda ögon och sover vidare till sju-åtta, då gör han samma sak igen, asså ber om tutte med stängda ögon och sover tills tio-elva, såå skönt jag får verkligen sova ut med honom nu och det är så otroligt skönt, sen älskar jag att han är vaken om dagarna för då får jag leka så mkt med honom :D! Min Yoel, mitt mirakel, det är du min son!

Soff sovande när min prins var tre veckor!


Dagens låt: Roxanne - Moulin Rouge soundtrack!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Han e sååå fin!

Postat av: Linda, mamma till lille Leon !

Tack :) Din son är ju också bara för söt !!:)

2010-03-02 @ 08:22:01
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Camilla - Design & Foto

svar: Hej, tack tack :) Jaa det gör jag i och med att jag driver ett eget företag, priset är 100 kr (upp till 200 beroende på hur avancerat man vill ha) :)

2010-03-02 @ 08:29:59
URL: http://camillafamme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0