Uschiis

Igår hade Yoel en tid på BVC för sina första vaccinationer, och usch vad jag inte ville men han måste ju ha sina vaccin. Iaf innan den hemska sprutan kom fram så mättes han och vägdes han. Min lille vägde 5.738g och mätte 61,5 cm. Han växer så det knakar :). Efter det så började barnmorskan förklara hur det skulle gå till med vaccinet och mot vad han skulle vaccineras, sen var det dags. BM bad mej hålla i hans händer och prata med honom och först så lekte han med mej och fatta nada men så fort BM stack honom så skrek han som aldrig förr, både jag och Joanna (som by the way var med mej) fick en klump i halsen, uschiis vad hemskt det var. Efter det kom nästa ben och han skrek lika mkt då, stackars min lille :(. Sen fick jag äntligen lyfta upp honom och trösta, när han blivit lugnare så fick han mat sen rå decka han.

När vi kom hem igår så var han lite gnällig men BM sa att han kunde vara det eftersom det kan göra lite efter ont. Men imorse när vi vakna så låg han och busa och skratta med mej i sängen, och sen från ingenstans så langa han exorcist spyan det sprutade verkligen det kom t.o.m spya från hans näsa, min lillle han blev så rädd, jag lyfte upp honom och trösta honom. Nu ligger han och sover väldigt djupt och han har lite feber men jag ska ge honom alvedon så att han mår bättre. Usch vill att han ska må prima, sablans vaccin, aldrig mer. Men tyvärr han måst vaccineras igen usch!

Innan vaccinet helt ovetandes min lille :(
(klicka för större)


Jag får vaccinet förklarat för mej och Yoel posar fortf ovetandes :(


Leker lite med honom innan sprutan och sen kommer den dumma sprutan som förstörde hela ditt underbara humör, min prins! Först höger ben, sen vänster ben.
  

Naaw min prins första plåster på båda benen :(
 

Och till sist mamma tröstar, såå ont man kan ha. Min lille ♥



Dagens låt: Igual que ayer - Rakim y KenY


Kommentarer
Postat av: Nooni

hej jennifer, söt unge. vart krm din kille ifrån? e ni gifta?

2010-03-14 @ 02:47:59
Postat av: Jen

Hej :). Tack så mkt! Han e från Venezuela som jag :). Nej vi e inte gifta.

2010-03-14 @ 13:50:39
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0