Oopps i did it again!

Hehe glömt grov uppdatering shit shit, ja det är inte lätt när man har barn verkligen inte!
Ja tänkte uppdatera i bilder då jag har ytterst lite tid att skriva idag, som vanligt.

I onsdags förra veckan fikade jag men Maria och Agnes det var hur mysigt som helst, vi catchade verkligen up och pratade mkt roliga minnen :)

Mysiga fikat på john chris :)
(Klicka för större)
   

Torsdag och fredag var chill dagar, då jag började packa lite mina grejer eftersom jag håller på att flytta ihop med syrran :). Sen på lördag så var det verkligen bara grooovt chill hemma, super mysigt och Yoel och jag trivs verkligen i vårt nya hem :).

I söndag gick vi ett gäng på bio och såg Alice i underlandet, recension kommer i annat inlägg.
Sen har jag bara rå chillar, gått ut och gått med syrran och sen igår fyllde lill brorsan år och vi firade hemma med fin hulken tårta och fina presenter ;). Ska se om jag lite senare lägger upp bild på super fina hulken tårtan :D.

Efter bion i väntan på att syrran skulle hämta upp oss
(Klicka för större)
   



Iaf nu måste jag ammish piiis!

Dagens Låt: Everybody - Jackson Five


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0