Ibland går allt så rätt till!

Igår var en rolig dag :). Först så åkte Pappa, Joanna, Josse, Yoel & jag till city gross vi skulle handla lite grejer. Jag köpte lite grejer till Yoel sen hitta jag ett par ur snygga trosor som jag bara var tvungen att ha, visar bild på dom nedan :).  Sen åkte vi hem och då började vi fixa oss för vi skulle nämligen ut och klubba på aladdin :). Jag pussa på Yoel sen bar det av. Jag åkte med Joanna och Jefri och inne i stan mötte vi upp Josse, Linda, Lindas faster och fasterns kompis. Inne på aladdin hade vi bokat ett bås så vi beställde in helrör och då började det roliga :). Vi blev alla roligt fulla och vi dansade som bara den, dom spelar verkligen skiit bra musik där! Men iaf en oförglömlig kväll, helt amazing, och sällskapet var bäst! När jag kom hem låg min lille som vanligt och sov med sin morfar, jag fick tillbaka honom kl sex :).

Pusss!

I bilen påväg till city gross!
(klicka för större)
 

Dom är såå underbara, så jävla fina! (för er som inte fattar kallas detta ironi, och självklart köpte jag inte dom)


Min outfit igår!
(klicka för större)




(klicka för större)
   

  



OuT/J

Dagens låt: Aveces - Los Aldeanos



Kommentarer
Postat av: Camilla

En fråga... Ammar inte du? När man ammar ska man väl inte dricka?

2010-03-07 @ 18:47:30
Postat av: Jen

Jovisst ammar jag men när jag ska dricka så pumpar jag ut mjölk

2010-03-08 @ 11:11:35
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Pety & Isabel

åhh längesen jag kollade in här! SÅ SÖÖÖT OCH FIN HAN ÄR DIN LILLA ÄNGEL! måste börja läsa igen har blivit dålig på att läsa bloggar :(

måste se sötisens utveckling hihi.



by the way sällan folk ska lägga sig i vad man gör.."ammar inte du?" gaahh mind youre own business.



pussss..hoppas du kmr ihåg mig så att du inte blir scared haha :D



2010-03-08 @ 21:34:29
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Jen

svar till pety: heeej gud vad jag letat efter din blogg vad hände? taaack jag vet han växer såå fort, vill se din ju hur hon växer! :)

2010-03-08 @ 23:47:49
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemsk morsa du är! Sätter ditt eget intresse för din sons. Du borde ta mer ansvar, menar inget illa, men ta ditt ansvar som mamma.

2010-03-09 @ 16:41:59
Postat av: Jen

Jag e så trött såååå trött på anonyma jävlar som inte står för sina åsikter. Anonyma fegis! Kallar man mej hemsk morsa så ska man fan våga stå för det oxå! så att jag kan ge svar på tal.

2010-03-09 @ 23:59:44
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Shannon

Anonym: "sätter ditt eget intresse före din sons" haha snälla, hennes son är snart 3 månader, vad har han för intresse? Bebisar äter skiter o sover! Hon tar inte sitt eget intresse före honom eftersom hon pumpar ut massa mjölk och sedan är han med sin morfar som han känner sig trygg med, där han får göra alla sina intressen dvs äta, skita och sova!



Och med ansvar, cut the crap de märks att du inte är en mamma. Ansvar menas att bry sig om och kunna ta hand om och fostra. Hon lämna inte honom själv hemma o stack ut i en vecka utan o bry sig. Hon lämna honom till hans morfar som han bor med och är med varje dag, hon pumpa ut mjölk till honom så han inte behöver ta ersättning och hon ringer och messar för o höra hur allt går. Om du ska komma med anklagelser, kom med några vettiga som make sence och inte låter som att de kommer från en fjortis som inte vet nånting! ;)



2010-03-10 @ 12:05:53
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Pety & Isabel

Jen: sorryy men tog bort den, pallade helt ärligt inte med crap från alla. som till exempel idioterna/idioten som kommenterat lame ass kommentarer här.. vet att man inte ska bry sig, men när det blev mkt från min egna stad då blev de rätt personligt. bor inte speciellt stort här där jag bor. men fixar jag ny så säger jag till :D



Håller med Shannon.. förmodligen så är det en liten fjortis som inte har barn själv till exempel som sitter och skriver sånt där shit. Bara för att man blivit mamma så tar inte ens liv slut..folk ska fan se upp till oss mammor.. snacka om no-lifers som sprider hat genom anonyma kommentarer, måste svida i deras arslen som ser vilket underbart liv du har Jen, vilken underbar son och bra familj och människor du har i ditt liv.



va bara tvungen att lägga mig i..men jag tycker att var och en får leva sitt liv precis som de vill. tänk om man skulle störa sig på nånting hos alla? omg, skulle inte ens orka leva längre. iaf vi mammor är det bästa som finns!



puss.

2010-03-10 @ 22:30:09
Postat av: Linda

Jennifer ta inte åt dig när folk skriver så där till dig! Du är en jätte bra mamma!!Låt ingen annan få dig att tro något annat. Alla som känner dig vet hur mycket du älskar din son och att du gör allt för honom! Han e så underbart fin och han har det bra... bara för att man får barn kan man inte sluta leva. man måste få egen tid d behöver alla för att man ska orka me och va en bra mamma!! puss

2010-03-11 @ 13:51:06
Postat av: jen

Taaack tjejer, och jag vet precis vad jag är för mamma och det bevisar ni oxå att ni vet :). Jag tar inte åt mej åt anonyma fegisar, att dom kommenterar anonymt säjer väl allt!



Och pety jag förstår dej gumman det kan bli jobbigt du fick jätte mkt skit asså. Men stå på dej :D! Och ja säj till om du skaffar blogg igen :). Puuss!

2010-03-11 @ 20:08:38
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Lina

självklart ska livet som mamma gå vidare och man ska fortsätta leva sitt liv och även dricka alkohol om man vill, men inte fan ska man göra det när man ammar sitt barn. Men det kanske ni mammor tycker är normalt att man utsatter sina barn för alkohol och rökning genom ammning om ni inte visste det så hör det ihop och går direkt till ditt barn

2010-03-12 @ 16:44:08
Postat av: Joanna

Ok, anonym el lina som du verkar kalla dig oxå. Är du mamma? I såna fall borde du veta att det går att pumpa ut bröstmjölk i tillräckligt bröstmjölksanpassade små påsar som därefter går att frysa in och SOM HÅLLER I 1 ÅR I FRYSEN, EN VECKA I KYLEN OCH 4 TIMMAR PÅ DISKBÄNKEN ifall du inte skulle fatta det i vanlig textstorlek. Man tar ut dessa för att tina och sen värmer man dom till brösttemp i varmt vattenbad. Och Jen är så ansvarsfull mamma att hon pumpar ut mjölken med alkohol i och slänger det och även sover och väntar tills alkoholen är ute ur hennes kropp och därpå ammar igen. Som vanligt. Yoel mår bra, går upp i vikt som han ska m.m. Så snälla, ta reda på lite mer fakta innan du går ut med åsikter som en jävla viktigpetter. Dumma människa.

2010-03-12 @ 22:12:36
URL: http://joannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0