Uppdatering i guess!

Äntligen lite computer time :P!
Jag har bara tagit det lugnt med min lille som bara växer på och växer på han är så stor nu, man märker verkligen det. Han är vaken mer nu, eller rättare sagt han e vaken hela dagarna och sover super bra och duktigt på nätterna, såå glad jag blir får en aning mer sömn, även fast jag vaknar typ sju varje morgon men jag antar att jag får vänja mej att stiga upp så tidigt. Imorn ska vi på en inspelning för röda korset reklam som min ögonsten ska vara med på :), jag e så stolt han blev antagen direkt dom tyckte han var så söt, glad jag blir, iaf vi ska dit imorn och han ska tydligen vara klädd i typ Venezulanska tyger dom sa iaf att dom sytt dräktr som representerar hans land, får se hur det ser ut. Efter inspelningen så åker jag hem med honom och chillar hemma en stund för att sen lämna över honom till hans morfar som ska sitta barnvakt åt honom medans jag går på bio med brorsan, Maia och Danne, vi ska se avatar, äntligen får mina vackra ögon se den :D! Känns lite konstigt att jag ska vara utan honom några timmar, kommer sakna honom, men ska bli spännande att se hur det går första gången jag har barnvakt. Fast jag oroar mej inte han e in good hands :). Aja piiis måste ammisch nu.

Min pojk ska bli skådis :P


Mi sol durmiendo.


Dagens låt: Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys


Kommentarer
Postat av: Joanna

ah vad kul! Varfor har du inte berattat detta for mig??? Jag vill se reklamen sen! haha dina vackra ogon..du ar stord...

2010-01-21 @ 18:07:08
URL: http://joannasdagar.blogg.se/
Postat av: Joanna

haha ja kommer du ihag oxa en gang nar du fick vattenblasor pa hela ryggen och jag sprackte alla och sen tog jag bort din hud i stooora bitar?? Det var galet... Da brande du dig verkligen, for vissa hudpartier var helt kansliga och roda under det jag tog bort och du fick ont.. usch, minns du?



hahahahaha vi gjorde inget i poolen oook!

2010-01-22 @ 04:27:28
URL: http://joannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0