Sjuklingar!

Min älskling är sjuk jätte snorig och har en lätt gullig hosta :), världens gulligaste hosta! Och nu till råga på allt har han smittat ner mej, så vi e lite sjuka båda två, lite jobbigt sådär men men får väl hoppas på att vi blir friska snart igen. Idag kommer BVC på hembesök eftersom vi inte kunde gå dit pga att vi e sjuka som sagt så då får dom ta sej hit. Alltid lika spännande att få se hur mkt min lille väger och så :). Inatt så somna vi ihop på soffan ända fram tills fem på morgonen det var riktigt mysigt, min prins börjar verkligen sova mer och mer märks att han snart blir en månad :D! Nu ligger han i spjälsängen och lyssnar på musik men måste gå och plocka upp honom, han ropar efter mamma :). Så pusss! Vi måste även invänta BM som ringde nyss för att medela att hon var påväg.

Min prins chillar i sin säng ♥
(klicka för större)

 


Dagens låt - Perfecto - Wisin y Yandel ft Ivy queen


Kommentarer
Postat av: Faramin

har nog aldrig sett en bebis som är så lik sin mamma :D jätte söööt :)

2010-01-08 @ 18:18:43
Postat av: Jen

Hehe taack!

2010-01-08 @ 18:48:00
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0