Pump!

Asså jag har hört hit och dit om hur bra avatar är och jag har hela tiden velat gå och se den men sen tänke jag äh får se den på dvd sen när den kommer ut. Men den förföljer mej för alla mina vänner har sett den och dör för den och alla på facebook skriver om den, min bror har sett den två ggr och idag ska pappa och hans fru gå och se den, dessutom alla som går och ser den verkar bli som besatta i den, så ja det är ett faktum jag måste gå och se den och bestämde mej för det iförrigår!

Så då kom problemet fram hur gör jag med min lille?!? Min pappa föreslog att jag skulle gå och köpa en bröst pump och lämna över Yoel till Pappa, han sa att han gärna tar hand om honom och att han faktiskt ser fram emot det. Först blev jag lite tveksam inte för att jag inte litar på min pappa, jag skulle lämna Yoel till honom med ögonen stängda. Själva grejen var att hur skulle jag klara mej utan Yoel, sjukt hur jag för drygt en månad sen inte hade honom och nu kan jag inte leva utan honom. Men men pappa tjatade och övertalade mej helt och hållet till slut. Så nu på tisdag ska jag iväg och köpa en pump och sedan ringa BM och fråga hur jag går till väga med allt. Fan film jäveln förföljer mej måste ju gå och se den då :). Så det blir första barnvakt till min prins då, hm lite konstigt kommer det att kännas. Men min pappa ser fram emot det som ett barn på julafton :D.


Bröst pump here i come!



Dagens låt: Someday - Britney Spears


Kommentarer
Postat av: joanna

baby, du kommer INTE att angra diiiiig! Den ar sa bra. Man blir lite besatt alltsa, jag kanner att jag vill se den igen. Man far lust att bo dar pa Pandora och bli en Navi sjalv. hahaha... You`ll love it! Den ar underbar. 2tim och 40min, men det hander ngt i filmen hela tiden. Det ar omojligt att bli uttrakad av den. rekommenderar dock att kissa innan!! hahaha... jag kissade innan och nar det kanske var 40mn kvar av filmen blev jag kissnodig igen men gick inte, for den var for bra for att missa ngt. Men sen blev jag kvar i toan i typ 10min fan...



ogonen stangda = con los ojos cerrados. hahahahahaha jeeeen! Latina in i det sista va? hahahaha..

2010-01-10 @ 19:15:44
URL: http://joannasdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köp INTE den pumpen..den e skit jobbig och den tar 1000 ggr längre tid att få ut mjölk med än med den andra pumpen som finns på apoteket!

ett råd från en annan mamma

2010-01-11 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0