Jippiii!

Som ni kanske vet så är det ju en mega rea ute på stan och eftersom jag inte kan gå ut just nu pga att det är så himlans kallt och plus det är jag och lillen e sjuka så fick jag ta rean hem till mej istället :). Jag gick in på nelly.se häromdagen och såg att dom hade en mega rea på allt möjligt. Jag är ju då sko fanatiker, min passion med andra ord, så när jag upptäckte deras rea på olika skor så slutade det hela såklart med att jag beställde hem fyra par skor till priset av ett, helt sjukt. Jag fick hem dom idag och gissa om jag blev nöjd med mitt köp, dom satt alla perfekt och jag fick dom alla som sagt till priset av ett som är 688 kr, jaaag älskar reaa! Nelly.se kommer att veta av mej snart igen :D.

Jag har målat svart över mina tånaglar för dom är helt ofixade och fula just nu, så dom är onödiga att visa :P
(klicka för större på alla bilder)

 



 

 

My precious all of them, love it!


Kommentarer
Postat av: joanna

jag hoppas dom passar mig! ;P

2010-01-08 @ 19:27:24
URL: http://joannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0