Har ingen rubrik idag!

Nä idag har nog varit den segaste dagen i mitt liv, Yoel har bara ätit och ätit jag har inte haft tid för något inte ens äta jag själv. Jag tvättade och ammade samtidigt liksom hur enkelt var det, med tanke på att jag var ensam hemma fram tills halv nio så var jag tvungen, kissa fick jag oxå vänta med att göra tills folk började komma hem. När pappa kom hem så lämna jag över Yoel och ba gick bums till sängen och sov fram tills halv tolv, jag var helt död jag åt inte ens, eller jo tog en banan sen bums i säng. Iaf jag vakna av mej själv halv tolv och då rusa jag upp för att se hur det var med Yoel, han låg fortf och sov skönt, men det är som om han känner min närvaro för så fort jag kom in i vardagsrummet vakna han och börja leta efter tutte :). Jag satte mej och amma och fastna för en film på tv fram tills klockan var halv ett, då hade min lille rå deckat igen. Jag gav honom till pappa som gick och la sej med honom. Jag passade då på att hoppa in i duschen och käka för första gången idag även om klockan hunnit bli typ halv två, min första måltid, och eftersom att klockan är över tolv så kan man väl säja att jag inte åt något alls på en hel dag, utan att känna hunger, sjuuukt hur ens barn kan ta upp ens tid så mkt att man glömmer allt!

Nu har amnings nappen åkt av iaf eller jag har slutat använda den för barnmorskan på BVC sa att så fort mina bröst läkt så skulle jag helst börja amma utan amningsnappen igen för att Yoel ska kunna känna mer närhet, mer hudkontakt. Så nu är mina bröst tack gode gud helt läkta, visst det känns när han tar tag i bröstet men det är väl en självklarhet ändå, det är någon som suger och drar i din bröstvårta, man har ju känsel liksom, men det gör inte ont. Känns skönt att inte behöva använda amningsnappen längre oxå, för hur mkt den än hjälpte och funkade bra så var det as jobbigt  att behöva trä på den varje gång och Yoel han rör jätte mkt på armarna när han ammar så han lyckades alltid pilla bort amningsnappen vilket var skiit jobbigt, men nu e det slut med det nu kan jag bara langa fram tutten utan problem och amma :p. En annan grej som e skönt oxå är att äntligen har jag fixat med allt pappers arbete såsom, underhållsstöd, bostadsbidrag, fastställt faderskap, namn anmälan och förldrapenning, jag har inte skickat iväg allt men allt är iaf på god väg eller på g så det är skönt, så jävla mkt pappers arbete när man får barn blir svårt att hinna med speciellt nu första tiden när man knappt har tid till att borsta sitt hår, men men det måste göras, annars blir jag utan cash!


Om du ändå lät mamma sova så skönt och ostört :). Min älskling ♥



P.S.Jag rekomenderar er groovt att gå in på nelly.se dom har värsta rean, jag beställde fyra par högklackade skor för 688:-, fatta fyra till priset av ett, längtar tills jag får dom :D!




Dagens låt: I can help it - MJ


Kommentarer
Postat av: L * med bebis i magen

Åh, han är så söööööt!



SV: absolut! sno på!

2010-01-06 @ 12:35:18
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Joanna

ska bli sa underbart att bo ihop antligen jen! Det har vi ju alltid velat! Kommer du ihag? Tank, vi kommer att ha varan egna lagenhet, gora middagsbjudningar m.m och ha det saaa fint.. folk kan komma och hanga i VARAN lagenhet, och vi har varldens basta och finaste lagenhet. stas clara! haha... loooove you!

2010-01-06 @ 19:34:31
URL: http://joannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0