Copycat!

Hitta denna på syrrans blogg och kände för att sno den :), ni får gärna göra desamma :P!

Namn: Jennifer
Kallas för: Jen, Jenipe
Stjärntecken: Jungfru
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Underläppen, tungan och näsan
Tatueringar: Tva stjarnor på varje axel typ och en jungfru på benet
Längd: 161
Skostorlek: 37 - 38
Hårfärg: Mörkbrunt med ljusa slingor i (slingorna kommer från tidigare hår färgningar)
Fräknar: Det dyker upp några stycken när jag solar.
Motto: Inga beskymmer, inga besvär!
Kär? I min son för tillfället :D
Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte just nu kanske men skulle kunna tänka mej att bo i hawaii, underbart!
Tycker du att du är attraktiv? Ja det gör jag väl, men inte just nu så tätt inpå efter förlossningen :P
Dricker du? Allt, men får inte dricka något nu :(, ja jag e alkis annars :P
Röker du? Inte sen jag fick reda på att Yoel låg och chilla i min mage
Vilket schampo använder du? Head & Shoulders
Vilken parfym använder du? Christina Augileras första doft
Vad är du rädd för? Höga höjder, mörkret och clowner.
Gillar du att tvätta? Varken gillar el ogillar det går ju så snabbt
Gillar du berg- och dalbanor? Gör jag väl



Senaste

Filmen du hyrde? Oj hm... En shoppaholics bekännelser.
Filmen du köpte?  Lääänge sen men det måste ha varit sweeney todd med Johnny Depp
Låten du hörde: Lovely One med Michael Jackson
Låten du laddade ner? Länge sen det oxå men det var Thinking of you med Katy Perry
Personen du ringde? Joanna
Personen som ringde dig? Josse
TV-program du såg? Tv3 bästa 2009 glimtar
Person du tänkte på? Haha en kille som kallas tuggummi

Favorit

Låt: Human Nature - Michael Jackson
Sak att göra: Well jag älskar att gå ut och äta och gå på bio
Sport: Måste jag?!
Dryck: Cooolaaa!
Kläder: Leggins & Långa linnen till 
Film: Moulin Rouge & The Notebook är oslagbara!
Bil: Kan inte så mkt om bilar men nån fin stor bil i guess :P, så mkt vet jag, asså att bilen ska vara stor :)
Serie: Greys, Desperate Housewives, Simpsons & Vänner är fortf en favorit



Har du någonsin

Gråtit över en pojke? Yes!
Gråtit över en flicka? Yes box det oxå
Ljugit för någon? 50 miljoner ggr, haha
Varit i slagsmål? Japp! Och det var riktigt härligt att slå den bruden!
Blivit arresterad? Haha räknas bli tagen för snatteri? :P
Träffat någon från internet IRL? Nope



Antal

Gånger du varit kär?
1
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustet på grund av dig? Ja med tanke på att Venezulanska killar har en tendens att bli riktigt kära så är det väl typ 6 ggr
Tjejer du kysst? Oj typ 10
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ 10 stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Tre ggr som jag vet om!



Senaste

Boken du läste? Min typ brorsa av Johanna Lindebäck
Personen du fick e-mail av? Bokus bekräftelse på några böcker jag beställt åt syrran
Personen du fick brev av? Typ Shannon när vi va elva och hon ville att jag skulle följa med till gålö :D
Personen du fick sms av? Shannon
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton, Joanna var the missing soul på den middagen, den enda som fattades!
Saken du köpte? Skor från nelly.se

Vad har du gjort idag? Ammat, ammat, ammat, tvättat och jusste ammat!
Brukar du svära mycket? Haha Yes!
När stiger du upp på morgonen? När ja väl får sova så blir det mellan 4 och 7
Vad har du på dig? En beige kofta, ett ljus orange randigt linne och svarta mjukis
Vad ska du göra ikväll? Amma och titta på tv
Vad är du allergisk mot? Katter och det kliar lite när jag äter morötter
Var har du ont? Det sticker till lite i ena bröstet, men det beror på att jag ammar i detta nu 
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark i guess
Salt eller socker? Beror på vilket humör jag e på
Gillar du ketchup? Nja det innehåller så mkt skiit
Är du glad nu? Alltid, hur ska jag inte kunna vara det nu med min son :D
Var du glad igår? Yes
Vad dansar du till? Reggeaton, RnB, Elektronisk
Stockholm är… ? Bästa staden i Sverige!
Göteborg är… ? Rolig för en helg
Kan du sjunga? Nej, men jag älskar att göra det ändå! :)
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Land du vill besöka? oj extremt många men några av dom är: Hawaii, Jamacia, Brasilien, Mexico, Amsterdam, USA, Frankrike, Italien, Thailand och Tokyo!


Kommentarer
Postat av: L * med bebis i magen

jag snor den om det är okej? =)

2010-01-05 @ 21:46:57
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Joanna

Tatueringar: Tva stjarnor på varje axel typ. (Halla, den du har pa benet da??? Jungfrun?)



Längd: 161 (jag gor skrattet som du gor nar du retar ngn, vet bara inte hur jag ska skriva det haha)

Vad är du rädd för? Höga höjder, mörkret och clowner. (hahaha ja du ar verkligen radd for morkret, I find it amusing!)

Filmen du köpte? Lääänge sen men det måste ha varit sweeney todd med Johnny Depp (basta!)

Personen du ringde? Joanna (aaww, sjalsfrander)

Personen som ringde dig? Josse (lebbhora)



Favorit

Sak att göra: Well jag älskar att gå ut och äta och gå på bio



Film: Moulin Rouge & The Notebook är oslagbara! (hur kunde jag glomma moulin!?)

Serie: Greys, Desperate Housewives, Simpsons & Vänner är fortf en favorit (och hur kunde jag glomma Simpsons och Vanner??????)



Senaste



Personen du fick e-mail av? Bokus bekräftelse på några böcker jag beställt åt syrran (woooohooooo!!)

Personen du fick brev av? Typ Shannon när vi va elva och hon ville att jag skulle följa med till gålö :D (hahahahahahah!)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton (eh,ursakta mig men jag kan inte minnas att jag var narvarande? Och det star HELA familjen...)

Saken du köpte? Skor från nelly.se (hora)

Gillar du ketchup? Nja det innehåller så mkt skiit(men det ar cooook gott!)



basta svaret var vem fick du senast email av.. hahaha jag ar saaaa excited for dom bockerna!

2010-01-06 @ 00:12:49
URL: http://joannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0