BVC besök

Igår var vi på bvc åter igen för vikt och sånt. Och som vanligt stämde allt precis som det ska, skönt! Lillen vägde 3.912g, var 53,5 cm lång och huvudomfången låg på 37,5. Han växer på fin fint och följer kurvan perfa! Är så stolt! Innan jag själv blev mamma så fattade jag inte när föräldrar sa att dom var stolta över något deras barn gjort eller asså jag kunde inte förstå mej riktigt på känslan, känslan att vara stolt över någon. Men nu vet jag känslan är otrolig och nästan tårögdfylld känsla. Nu är jag liksom bara stolt över hur han följer kurvan, tänk då när han blir stor och gör större grejer att vara stolt över :). Min älskade lille!





Dagens låt: Pésima conducta - Aldo(Los Aldeanos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0