Creepy!

Jag har märkt att det finns ngn anonym som alltid kommenterar mina inlägg här, negativt. Ok, det är lugnt med negativa kommentarer. För det bryr jag mig inte alls om, jag gillar att få ris och ros. MEN, stå för det oxå. Skriv vem du är. Vad är du rädd för? Jag står alltid för mina åsikter. Det är så fegt att kritisera och kritisera utan att någonsin säga vem det är. Sen, varför ens läsa min blogg om du tycker att den är så dålig. Det märks ju att du säkert t.o.m har den på favoriter och går in jämt för att se om jag har uppdaterat. Nästan som om du är lite besatt faktiskt... läskigt, jag har en stalker. En feg sådan oxå. HAHA! Det är lite kul att du är så kaxig och aldrig vågar stå för din kaxighet. Du är feg, och avundsjuk på mig oxå. Det är tydligt att det är det det handlar om, vare sig du erkänner det el inte så är jag 110% övertygad om att så är fallet. Stackars dig. Att behöva gå runt och vara avundsjuk på ngn. Måste vara jobbigt. Nu kommer du väl skriva massa elaka saker om att det inte finns ngn anledning till att vara avundsjuk på mig, pga ditten och datten. MEN jag kommer inte tro dig, tyvärr. Som sagt, är övertygad om att så är fallet. Du gömmer dig bakom din dator, och sitter och kritiserar så mkt men vågar inte lägga ut din blogg (om du nu har ngn) så jag kan ge dig lite svar på tal.

Well, sitt du där bakom din dator fega lite patetiska(faktiskt) människa och döm för det rör mig inte i ryggen. Varför jag skriver om det, är för att påpeka hur chicken du är. Lägg ut ett namn åtminstone, även fast det säkert skulle vara fake. För sån verkar du ju vara. En fake person. Men glöm inte att i internet finns det INGET som är hemligt. IP adressen står ju där, så om jag vill så kan jag ta reda på vem du fega person är. Har bara ingen lust el tid att lägga på dig. Tvivlar på att du mår helt bra.

aja, nu ska jag ägna mig åt viktiga saker som my sis och min son. Vi ska ha en massa mys! :) Livet leker!

Kommentarer
Postat av: Tara

Det är säkert en svartsjuk orre som sitter och kommenterar elaka saker..En orre som vill va dig!! Get a life anonyma ORRE!!!

2010-02-13 @ 00:39:51
Postat av: Shannon

är detta min syster Tara som komenterat? hahaha

2010-03-08 @ 19:37:35
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Jen

Haha jag vet inte hon har komenterat på andra inlägg oxå men tror inte det

2010-03-08 @ 23:48:38
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0