Underbara Pappa!

Min pappa är så otroligt underbar. Varje dag när han kommer hem från jobbet så lagar han något gott till mej, alltid hur trött  han än är, så sött. Sen köper han alltid läsk till det han lagar eftersom att han vet att jag är cola beroende, hehe många skulle kanske inte tycka det är gulligt men det gör jag :D.

Detta lagade han i tisdags till mej, hemlagade klyft potatis med citron kyckling, muums säjer jag bara!


Sen har vi då dagens som var en club sandwich med isbergssallad, tomat, avokado, ost, smör och gurka tror jag, muums igen!


Dagens låt: Zombe - The cranberries


Kommentarer
Postat av: Shannon

oh lord have mercy!!! min mun vattnas grovt av dom där bilderna, byta pappi? haha

2010-02-20 @ 11:12:58
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Jen

Ingen bra kompromss, du har ju ingen! hahaha

2010-02-20 @ 15:55:36
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0