Tre filmer - Tre recensioner!

Pojken i randig pyjamas är en extremt bra film som utspelar sej på hitler tiden och handlar om två pojkar från två helt olika världar som blir vänner. Filmen visar verkligen att barn e det vackraste som fiinns det existerar ingen ondska i barn!. Riktigt bra gråten ligger och  lurar hela tiden i ögat :P. Nej men den är såå sevärd, stark rekomendation faktiskt. Den e dock en aning hemsk, men som sagt super bra!

Sen har vi då Benjamin Button som jag oxå såg i helgen. Den var as bra verkligen, det händer något hela tiden känns det som man blir faktiskt inte uttråkad trots att den är väldigt lång, 3 timmar. Det känns av att den är så lång men det är ok eftersom att den är så bra och man vill fortsätta att titta för att se vad som händer. Orkar man inte med långa filmer så ska man nog inte se den iaf inte hela på en gång man kanske kan se lite i taget, det går oxå faktiskt! Det är iaf även den en sevärd film, väldigt bra film. Sorlig och fin skulle jag uttrycka mej. Även den rekomenderar jag! Och lite ögongodis skadar ju aldrig :).

Och sist har vi då Wolfman som jag såg idag på bio. Hmm jag hade förväntat mej så himlans mkt mer av den efter trailern, men det visade sej att trailerna visade bara dom bästa och enda bra bitarna i filmen, such a shame. Asså as dålig var den inte, verkligen inte, den hade spänning och det var super coolt när han förvandlades till varulv och när han jagade, men det räckte inte för att imponera på mej. Grejen är att dom bitarna jag just nämde fanns det inte så många av, det var inte ofta han förvandlades och mesta dels av filmen snackade dom bara massa skit, sen tycker jag oxå att den var lite töntigt gjord asså Wolfman gick så töntigt, han gick som en kille som försöker skryta, haha! Den var inte tillräckligt häftig för att vara gjord på 2000-talet, det såg ut som den var gjord på typ 80-talet när allt var så töntigt på typ "skräckiisar". Självaste Wolfman hade typ en 80 tals frilla dessutom det var lite kul och han alltid hade samma kläder på sej fast han hade haft andra när han förvandlades, som att typ han gick och tog på sej sina wolfman kläder när han var förvandlad. Nä men ingen rekomendation från min sida, asså visst vill man gå och se den så gör det men jag rekomenderar hellre att man ska ladda ner den för den är inte värd pengarna och besväret. Bu för den eftersom att den ger verkligen förhoppningar på reklamen som den sen inte kan leva upp till! Dåligt!