Dear dear diary....

Mitt ursäktande måste jag ge er blogg läsare för att jag ej skrivit men inte nog med att jag har en son att ta hand om utan nu oxå har min syster kommit som jag inte kan sluta umgås med!

I lördags hade vi som sagt familje fest här hemma och det var super kul, har inte skrattat så mkt sen i fredags :P. Vi verkligen vek oss av garv det var helt sjukt, jag tror vi alla har magrutor efter i lördags, helt sjukt vad vi garva. Märks verkligen att hela familjen är samlad igen :), men guud vad många vi är hehe förut var det enkelt jag gjorde ungefär bara ett två samtal om dagen nu gör jag hundra :D. Iaf min Yoel fick verkligen passera från armar till armar alla ville bära och gulla med honom, han var oxå super glad så glad att han total deckade vid ett på natten och sov non stop till nio, sööt! I söndags så gick vi och såg instängd 2 på bio, pappa, Joanna och jag. Den var bra, läskig, men Joanna och jag kunde inte sluta garva för killen brevid Joanna var små rolig, först när "varelserna" i filmen dreglade på tjejen i filmens hand så skrek han i tysta bion ABOOW SPERMAAA! Vi bokstavligen dog haha, sen efter en stund så blev han så rädd och hoppa till att han typ råka släppa sej och det stank äggmök i hela bion, vi blev röda som tomater i ansiktet av att hålla oss för garv, medans pappa shsyade åt oss hela tiden, hehe. Här hemma satt Maia, Brorsan och Jefri barnvakt åt Yoel och som vanligt gick det priima, jag kom hem och amma honom och gick och la mej och rå deckade med min prins.

Igår så bestämde Joanna och jag oss för att promenera till globen för att göra några äranden, så vi tog en promis dit gjorde våra äranden, käka lunch sen tog vi en promis hem till mej igen, där chillade vi och sen skjutsa pappa hem Joanna. Idag har jag gjort noll komma noll men imorn ska vi promenara till högdalen och göra fler äranden, mys mys och mys är vad livet består av nu, well mys and fun :D.

Här e lite bilder från i lördags mer än så kan jag ej erbjuda då vi glömde ta kort dom andra dagarna, pussss!

Underbara middagen pappa laga pasta med kyckling och sallad muums!
(klicka för större)


   

   

   
                                                        
                                                                   
                                                                   Livet är Underbart! ♥




Dagens Låt: Break of dawn - MJ










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0