Sad buut it´s trueee!

Asså varför måste jag vara sååå väldans sko galen, nu sitter jag här vid datorn och har hittat minst fem par skor som jag vill beställa, helt otroligt har liksom precis fått hem sex par sprillans nya utan användning, vad e det för fel på mej kan inte sluta! Finns det inge AA möte man kan gå på fast då istället ASÄ (anonyma sko älskare) dit skulle jag behöva gå för det är en drog kan ej sluta, need help! Ärligt jag menar allvar om ingen stoppar mej kommer jag inte sluta, jag ska anmäla mej till lyxfällan, nä fast då skulle dom tvinga mej att lämna tillbaka alla mina skor, haha skulle inte tro det va! Men det är inte vilka sko som helst utan det gäller högklackade skor och riktigt höga annars kan dom dra :P. Jag måste stoppas, hur vet jag inte men på något sätt. En sak som iaf tar stopp på mej just nu är att Yoel behöver nya kläder och massvis med blöjor :), så ja för tillfället stoppar det mej men när han har allt han vill ha så e det kört för då kommer mamma Jennifer ge sej ut på stan och shoppa skoor! Jag fattar inte jag skulle kunna gå i samma gamla trasor vad gäller kläder och jag bryr mej faktiskt inte så värst mkt när jag e ute och kollar på kläder, visst man ser nåt snyggt men sen går man liksom vidare. Men skor måste jag bara köpa så fort jag ser ett par som jag blir kär i, och grejen
e att när jag blir kär i ett par skor så blir jag besatt got to have it så e det bara! Så om du kan hjälpa en stackars sko älskare hör av dej :). Nä nu ska jag fortsätta kolla skor på internet, ser ni en sjukdom!

Min kärlek till er är mer än till min son, haha nä skoja bara nu ska vi inte gå till överdrift, men en sjukdom e det!


Dagens låt: Someone new - Eskobar ft Hethear Nova


Kommentarer
Postat av: Lea * med bebis i magen

hehe ja och det KÄNNS som att man ska spricka, så bebis kan komma nu hehe:) kram

2010-02-12 @ 07:21:46
URL: http://http://diiorkiss.blogg.se
Postat av: Anonym

har aldrig sett dig i ett par fina skor nånsin :S o har aldrig fattat va du menar när du säger att du är skogalen men aja...

2010-02-12 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0