Så mycket så mycket!

Nu är Joanna och hennes boy här in the land called Sweden! Det är helt underbart och har varit två underbara dagar sen dom kom. I torsdags när dom kom så var vi bara hemma hos pappa och umgicks och skratta som aldrig förr speciellt Joanna, Shannon och jag för vi hitta bilder från the old times fy farao vad ugly vi va hahaha men kul var det att se, Joanna var ett fetto som trodde hon var serrig, Shannon var en hip hop pinne och jag ett fetto bara hahaha guud vad vi garva asså. Iaf igår så åkte pappa, Joanna, Jefri, Brorsan, Maia, Yoel och jag till skärholmen centrum och shoppade lite det var verkligen super mysigt alla gick vi runt där och latja :). Joanna och Jefri went nuuts med alla kläder och hur billiga dom var och well jag var inte direkt sen att hänga på deras nutshet :D. Lite kläder och sånt fick vi med oss hem till slut. När vi kom hem vid åtta var det stress på hög nivå för vi skulle nämligen gå till syrran Josselins jobb och ta några drinkar och prata skit, men först åkte vi hem till Joanna och hämta lite kläder, där fick jag med mej tre fulla stora påsar fyllda med grejer Joanna hade tagit med från Venezuela till mej :). Väl hemma hos mej så fixa vi oss och jag pussa på mitt hjärta sen bar det av.

Vi kom fram till momma (syrrans jobb) och satte oss och tog några mojiitos och snackade verkligen jätte mkt, jag kände mej son en 40årig mamma som trodde hon var tuff för hon umgicks med dom unga haha, det e sant kände mej så!
Efter nån timme kom Shannon och David förbi och joinade oss, skratten fanns på plats även där. När stället stängde åkte Jefri, Joanna och Josse taxi hem och vi andra tog en promis till medis för att käka för att sen även vi ta en taxi hem. Väl hemma pussade jag på min pappas rums dörr eftersom den var stängd ville jag inte gå in och väcka honom och Yoel men jag ville på något sätt pussa på min skatt, så det närmaste fick bli på dörren :), OBS! jag var ej full eller ens påverkad gillar att pussa på dörrar :D. Klockan sju imorse fick jag tillbaka min prins! Och idag ska vi ha familje fest hemma, läängtar!


Vänta vad är det där uttrycket jag letar efter.....hmm....Lyckliig var det!

(klicka för större)
   

 

  

Dagens låt: Wuthering Heights - Kate Bush


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0