Recensioner på g!

Under helgen har jag sett tre lika bra filmer men på heeelt olika sätt!

Först har vi då en som heter Funny Games. Den var riktigt bra men på ett groovt phsyko way. Asså ska man se den måste man verkligen gilla physko filmer annars kommer man inte fatta den alls och tycka den är dålig. Eftersom jag gillar twisted movies så diggade jag den groovt. Flera physko plus från min del till den :)! Den är hemsk oxå så varning!


Sen har vi då Bruno som är helt otrolig sjuuk! Jag hade hört både ris & ros om den men ville se den själv för att kunna döma jag oxå. Iaf jag satt nog med öppen mun under hela filmen för jag var så chockad av hur modig Sacha Baron Cohen är, men herregud vad han fick mej att garva. Jag må ha varit chockad men kunde inte sluta garva :). Jag rekomenderar inte denna film om man är känslig för väldigt grov humor, för det har den, men diggar man riktigt grov humor så se den! :)


Och sist har vi Zombieland som var riktigt bra den med. Det är en skräck komedi och den brings verkligen både skratt och rädsla, man skrattar samtidigt som man upptäcker sej själv skrika eller hoppa till. Men den är väldigt rå och all about blod och sånt, så se upp för den om man har fobi för blod och äckelhet, vem gillar det egentligen?!? Nä men om man absolut inte kan se sånt så titta inte på den. Har man inga större problem med blodiga zombies så kommer du få dej ett gott skratt/hopp :). En av mina största fobier är dock med vilket är clowner och det är en av dom värsta clownerna, en zombie liksom, men jag blundade bara genom hela den scenen!



Tre starka tummar upp! :D
Piiis!


Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

Sno på du bara, jag har snott och klippt och klistrat jag med så ;) frågorna alltså :P

2010-02-16 @ 23:57:48
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0