MJ shopping på hög nivå :)

Fått hem lite Michael fina grejer idag. Passade perfekt efter en lång men väldigt trevlig dag i globen med syrran idag, där jag köpte två par skit snygga örhängen och två fina super glittriga nagellack. Vi tog nämligen en lång promenad till globen för att crusa runt lite där och sen fick pappa komma och hämta oss då vi var super trötta. Och när jag kom hem som sagt så öppnade jag världens bästa pkt med massa fint med min bedårande Michael :).

Dom fin fina örhängena, kände att jag behövde lite stora ringar har typ inte så många och sen dom super glittriga nagellacken :). Till Joanna: ser du att det står fashion på örhängena? haha
(klicka för större)

 

Got to love it!
P.S. Vissa ser större ut än vad dom är i verkligheten, så det är ingen hip-hop varning på mej inte :P.


(klicka för större)
  



Dagens låt: Louboutin - J.Lo


Kommentarer
Postat av: Joanna

vad fiiiint! Jag måååste få låna! Väskorna är ju skitsnygga! Båda!!! Jag dööör... imorrn måste du platta mitt hår plus måla mina naglar, vill testa glittret oxå...

2010-02-25 @ 22:33:28
Postat av: Jen

Hehe såklart baby whats mine is your :). Yes i will ska måla mine too!

2010-02-25 @ 23:06:38
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: micka

haha nämen hej på dig :D

träffa fan din brorsa på tunnelbanan med maria.

jätte trevlig



jaaa, visst är den fin. men den är ju ännu snyggare på, se bara på modellen. och den är ju sjukt billig :D

2010-02-25 @ 23:49:42
URL: http://writalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0