Bra helg, me like!

Underbar helg har jag just varit med om :).
I fredags så åkte Joanna & jag först till liljeholms gallerian, jag var nämligen i stort behov av en svart kofta och leggings. Efter att vi var klara där så blev vi sugna på sushi och gick och käka det, sen gick vi till konsum och frossa i godsaker vi köpte nog upp hela konsum :P. Väl hemma så chilla vi lite och jag ordna lite i mitt rum och så. Vid åtta tiden beställde vi hem pizza och sen bänka vi oss framför teven och titta film, det blev först pojken i randig pyjamas och sen benjamin button.

På lördagen så gick vi till stureby hem till Joanna. Där rå chilla vi verkligen umgicks m bror och Jefri, sen blev det familje pizza igen :P, gottis! Idag var vi på bio, pappa, bror, Joanna och jag. Vi såg wolfman medans Jefri tog hand om min skatt :). Nu sitter jag här och ska snart pömsa, imorn ska jag ut och gå igen med Joanna myysigt. så untill tomorrow, piis!

p.s. recensioner om filmerna får ni på inlägget ovan!

(klicka för större)
   

Så fin dukining tyckte vi :)


(klicka för större)
 Coola bästa som finns :)


 

Grabbarna tittar på boxning, hehe


Tio spelar musik för Yoel. Liten pizza, huh?! :P
(klicka för större)
 

Tia med Yoel ♥
   

Bio utgång!

   


Dagens låt: Reach in - Jackson 5


Kommentarer
Postat av: Shannon

va ere för fula byxor 7an har på sig hahahahhahahhahaha

2010-03-01 @ 07:17:51
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Jen

pyjamas byxor haha

2010-03-01 @ 13:35:31
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0