Back on track!

Hejsan hejsan! Nu e datan som ny igen :). Idag har jag varit på en super mysig skvaller promis med Maia :P, vi pratade verkligen om allt från a till ö och det var inte ens kallt som nog var den bästa delen. Annars har jag faktiskt inte gjort så mkt då vädret varit kasst och jag bara suttit hemma och ammat, men förhoppningsvis blir det lite finare väder nästa vecka så att jag kan göra lite saker för att roa mej, egentligen får man ingen lust att göra ett piss när det e snö ute, utan jag önksa jag kunde gå ut i kjol och linne och ha Yoel i en helt öppen sommar vagn. Är så sablans trött på vintern, vill ha sommar nu eller åtminstonde vår, vill kunna gå ut och gå och sen sätta mej på nån bänk sitta och sola och snacka och sen möjligtsvis åka in till stan och ta en glass whatever liksom, man kan vara ute så mkt mer på sommaren och våren, usch vinter go away! Man ska ju inte tro det blir sommar ifall inte någon sätter fart :P, så nu är det dags för alla att ta fram sina skottar spadar eller vad det heter och börja skotta bort snö, hmm undra om alla skulle göra det om man kanke kan framkalla sommaren? :) I wish iaf!

Sommar kom vinter goo!



Dagens låt: Aveces - Los aldeanos

P.S. om ni vill läsa om min helg och se bilder från det gå in här på min syrras blogg, orkar faktiskt inte skriva om det och hon skrev så fint om det, och la upp bilder :D. Joanna

Kommentarer
Postat av: Joanna

håller med till 100%! :)

2010-02-24 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0