Visa pattarna, en daglig rutin!

Ja, rubriken säjer väl allt så hejdå!
Näe skoja bara lite men jag måste bara berätta att visa pattarna har blivit en daglig rutin för mej numera. Jag tycker det kan vara lite jobbigt fortf även om jag har pretty much vant mej nu. Det kan liksom bli jobbigt när jag är mitt på stan eller på en promis och Yoel blir hungrig då får han ju attack så jag kan ju liksom inte vänta tills vi kommer hem för det handlar om hans hunger, så ja då måste jag sätta mej på närmsta bänk eller nåt bland massa gloende människor och dra fram patten för att mätta mitt barn. Men när jag gör detta så glor folk som om dom aldrig sett en ammande mamma, det är ju hur vanligt som helst!
Fast som Joanna säjer and i quote: Ja, men det är väl klart dom glor även fast för dej är det att du simpelt matar ditt barn så ser inte unga kåta killar det :P, dom ser det som en ung söt tjej med uppsvällda typ "silikon pattar" som sitter där på bänken etc. med pattarna i luften, ja dom glor som fan, men kom igen det är väl inte så konstigt?!
Hahahaha ja hon må ha rätt med det beytder inte att jag ska hålla käft sådeså :)! När jag är hemma hos folk så är det ingen som säjer nåt men det är klart att det kan bli rätt så awkard när jag mitt i en konversation måste dra fram patten, men å andra sidan så har Min bror, Min syrras pojkvän, min pappa och typ ja typ alla min pappas kompisar sett min pattar, så ja det kanske inte är det härligaste, tänk sen när jag inte ammar längre då har ALLA sett jen´s pattar, min pappa kan hälsa på mej och veta hur min pattar ser ut, kul. Men aja det e inte precis som om jag ska ragga på nån av dom som sett mina modersmjölk fyllda bröst, ba liksom: - Minns du när du såg mina fina stora mjölk fyllda pattar, hmm ska vi get it on liksom, haha driver :D.

Men aja typ hela Stockholm har sett min pattar nu så får väl bege mej till umeå och hitta nån Ricky Picky :D!


Så här e jag Stockholm och flashar mina pattar ännu mer! Nej bloggen e ju till för hela Sverige, FAN!



OuT/J

Dagens låt: Heartbreaker - MJ

Kommentarer
Postat av: Åsa R

Amningströjor är super, Jen! Så slipper min visa allt, liksom.. hehe Kram på dig! /Åsa

2010-04-23 @ 08:46:58
URL: http://ronstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0