Hello hello!

Shoo!
Idag har varit en helt underbar dag vi har varit och käkat sen har vi tagit en lång promis i sköna solen :), and by we i mean Joanna, Jefri och jag :), Shannon var med på ätandet :). Vi var även på min faders jobb och hämta massa gott bröd som han bakat åt oss mums säjer jag bara!

Igår så låg jag och myste med min prins och då efter en stund så kom Jefri och snodde honom från mej och ställde honom vid ett litet lågt bord och han stod kvar, sååå duktiiig min priins, blev såå glad! Nu måste jag gå och pömsa ihop med min ögonsten puuussss! Sen imorn blir det följa med Joanna för att göra äranden, woho njuta av solen igen :D! Piiis OuT/J

Duktiga pojke :)


Mys i sängen ♥
(klicka för större)



Njutande av solen!



Dagens låt: Smile - MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0