Yep!

Ja nu har jag inte skrivit på ett litet tag och det beror väl på att det är nåt fel på min dator hemma, men nu äntligen så tog jag mej hem till brorsan och fann min väg till datorn :). Har iaf inte gjort så spec mkt de här dagarna, jag fyllde 20år i söndags 13 sept och det började jag att fira på lördag med middag med tjejorna hemma hos Noria och vad som hände senare mott natten var bara rent utav kaos så det låter vi förbli utanför bloggen tack:P. Sen på söndagen iaf så kom familjen över och det blev sjungande och tårtätande och även super fina presenter! Min vackra syster Joanna ringde från venezuela och jag prata med henne en stund, jätte mysigt saknar henne sååå mkt! Hon sa iaf att hon ska försöka komma till den 8 november tillsammans med pappa eftersom att pappa åker ju dit nu i okt i en månad så hoppas på det, vill ha hit henne nuuuu!
Bebis min har det bara bra i magen han sparkar och har sej, har även börjat läcka mjölk från brösten nu skiit jobbigt, barnmorskan sa att det händer vissa tidigt men vafan måste redan börja använda typ amningsinlägg utan en bebis framme, skiit jobbigt men men thats life, deal with it! Och yep det är nu man verkligen inser att det kommer komma en liten varelse som jag skapat!
Aja det var det för denna gång i guess, Peace!
Dagens låt - Warwick Avenue - Duffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0