Väntan sucks!

Nä nu vill jag föda, är trött på att vänta jag tycker inte det e så kul att vara gravid när man får vänta i 40 hela veckor, jag hatar att vänta. Jag trodde verkligen det skulle gå skit snabbt att tiden bara skulle flyga i väg men va fan jag e bara i v.28( 7 mån) och fortf har jag kvar typ tre mån asså pallar inte längre vill ha min bebis nuuuuuuuuuuu!

Känns oxå som att allt kommer att kännas mkt lättare när min lilla varelse e född känns som att alla oro känslor kommer att försvinna. Älskling du e mitt allt men nu vill jag inte ha dej inne i min mage längre nu vill jag ha dej i mina armar, jag vill lukta på dej, gosa med dej och t.o.m prata med dej även fast jag inte får något svar :P.

Yoel kom ut nuuu! Eller rättare sagt december kom nuuu. Jag är den ända som faktiskt längtar till december och det är inte för julafton eller nyår utan för min bebis såklart, jag vill ha december och snööö nu, så att jag kan ligga inne i värmen och mysa med min lille plutt <3! Jag önska jag kunde gå i ide och vakna när vattnet går eller nåt. Denna oändliga väntan......



Dagens låt: Walk away - Christina Augilera

Kommentarer
Postat av: Jenna

du är inte ensam om att längta till december :D och jag hoppas verkligen det snö då så det blir mysigt för oss mammor när våra bebisar har kommit till världen :D hihi .. Hoppas allt e bra med dig o bebben i magen ..

2009-09-25 @ 00:13:09
Postat av: Jen

Hehe skönt att veta kännas som att alla hinner föda innan mej och att alla redan gosar med sina söta bebisar, man vill ju oxå liksom :).Tack så mkt det e super bra med bebben och mej, han rör sej för fullt därinne :). Detsamma föresten!

2009-09-25 @ 12:58:46
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Pety

trooooooooooooooooooooooo mig vet din känsla.. jag va skitless på att vara gravid i slutet. men asså d kommer gå fortare än du tror. NU saknar jag min mage ibland till å med. älskar min bebis över allt annat, men ta vara på tiden du har nu innan bebis kommer. va mkt mkt med dina vänner. jag tänkte till exempel aldrig på dedär friheten man faktiskt hade att man bara kunde åka till en kompis å sitta där å chilla liksom hur länge man ville. nu är jag låst. men det är oxå helt underbart :) snart är din bebis oxå här, som sagt känns skiitsegt men de går fortare än man tror. innan du vet ordet av är din son här!

2009-09-26 @ 00:54:04
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0