VAD GÖRU!!!

I förrigår så var jag på ännu ett BM besök och då mätte barnmorskan magen på mej, tog pulsen ja det gamla vanliga. Jag är så glad att allting alltid går så bra på mina BM besök det är aldrig något som inte stämmer eller något som är fel alltid alla mina värden (om man säjer så) perfekta och det är jag super glad för, självklart stämmer allting även med min lille pojk :D <3. Med mej på det hade jag Noria som ville följa med.

Iaf när jag fick höra hjärtljuden denna gång var det lite annorlunda än sist. Sist jag fick höra på hans lilla pumpande hjärta så hörde man liksom bara ett hjärta som slog sen var det klart. Men den här gången så bad barnmorskan mej att lägga mej på sängen jag ropade fram Noria så att hon skulle kunna höra och barnmorskan ropade fram sin praktikant som oxå fick vara med. Iaf vi började lyssna och alla var vi helt knäpp tysta och bara lyssnade på de små slagen sen från ingenstans så lät det som om nån sa inne i från magen -VAD GÖRU!!! då brast vi alla ut i skratt, självklart så sa han inte vad göru, utan han sparkade precis där den där "micken" är så det lät som värsta mans rösten som sa så och det var faktiskt kul, Noria och barnmorskan kunde inte sluta garva, hehe. Kanske blev lillen arg?!? :P Men alltid lika underbart att höra hans hjärta veta att han finns där inne och har det hur bra som helst!





Kommentarer
Postat av: Pety

hehe jaa, men du har cuute mage oxå! den ser så mjuk ut haha, stackars min mage ser ut som om att det ligger en sten lr nåt :P barnets pappas farmor säger att de ser ut som om jag svalt en kärna och odlar en vattenmelon där inne, hahaha! :P jaa de e true de kan bli så den växer gaalet nu på slutet har redan växt ganska mkt :)



2009-09-04 @ 15:23:34
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0