Sweet.

I förrigår så ringde Maia(brorsans girl) mej och sa - kom hem till oss idag, jag ba - eh för nån spec anledning?, hon ba- nä kom bara jag e hemma vid sex! Jag tänkte aja någonting lurt är det men visst klart jag kommer. Så jag frågade syrran Josselin om hon ville hänka på och det ville hon såklart.

Jag duschade och gjorde mej iordning så bar det av hem till Bror och Maia, de bor bara en kvarts promenad ifrån mej så det är skönt! Väl där så överaskade Maia med jätte mysig och god middag, då tänkte jag aa det här måste ha varit överaskningen, vad gulligt, inget slår en mysig middag :). Men när vi alla sitter och käkar så springer Maia typ in i rummet och kommer ut med en liten röd present kartong och säjer - Den här e från oss till dej, eller ja från min mamma till dej. Jag fatta inget min första kommentar var men jag fyller inte år :P. Iaf öppnade den och där låg det en super söt pytte liten blå mössa, jag doog jag blev så glad! Ska nämligen berätta historien bakom detta, för några dagar sen så låg jag, bror och Maia och kollade på förlossningskliniken då såg jag att alla bebisar hade jätte fina mössor på sej när deras mammor får de i famnen och då sa jag - Jag vill oxå att min lille pojk ska ha en sån mössaaaa, Maia köp en sån till mej eller be din mamma typ sticka en eller nåt, haha. Jag halv skämtade halvt inte :P. De skrattade bara och sa men du får väl kanske en sån på sjukhuset, jag tänkte bara jag vill ändå ha en egen som e finare :). Så varje dag gick jag och tjata och tänkte på min den lilla mössan jag ville ha, tänkte aja jag måste köpa en. Sen slutade jag tänka på det mer och gick vidare med mitt liv :P, och då hände detta! Sååå sweet asså jag förväntade mej verkligen inte det, jag blev verkligen glad och nu släpper jag inte mössan! Det första typ plagget han ska få ha på sej på huvudet, den e sååå fiin!


Här langar jag några bilder på min mage som ser ut att explodera när som helst :), Yoel bara sprattlar och rör sej där inne för fullt, ibland gör han mega volter så att jag måste stanna upp och skälla på honom för han skrämmer mej :P och ibland e han dum och sparkar på ömma delar där inne så att det gör ont, bus unge! Imorn är det dags för BM igen det är det enda jag går och längtar efter 24/7 för jag vet att varje gång jag går till BM så närmar det sej mer och mer för Yoel´s födelsedag!

Självklart lägger jag även in bild på den söta mössan :)!

                                                                                                     
           
Sötaste!                                             Det fina kortet jag fick med
                                                         För er som inte ser vad det
                                                               står så står det: 
                                                      Jennifer visst han ska ha en liten mössa
                                                                     kram Eva







     

      V.29

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Va fint! Kommer ju att passa jättebra! /Åsa

2009-10-01 @ 09:33:51
URL: http://ronstrom.blogspot.com
Postat av: Din drottning Faduma, vem annars?

He's coming, he's coming!! Tålamod Jen,tålamod. Be patience my sister ;)

2009-10-01 @ 16:14:17
URL: http://crazyncool.blogg.se/
Postat av: L* - väntar bebis

Svar: Jag vet inte, jag frågade och han sa att vi skulle ta det sist, jag påminnde honom igen men sen så sket han i det ändå:/ Tycker också han borde sagt det eftersom jag själv ville veta liksom. Grattis till bebben i magen=)

2009-10-01 @ 17:27:43
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0