Klart!

Så nu kan jag vara lugn för nu har jag köpt biljetterna till Michael Jackson filmen this is it,så nu vet jag att mina ögon kommer att få se filmen for sure :P.

Förhoppningsvis börjar pengarna att rulla in snart för mej och då kan jag börja förbereda min älsklings ankomst riktigt ordentligt, måste även köpa lite vinter kläder till mej själv och skor eller rättare sagt stövlar för man vill ju vara väl förbered när snön börjar falla.

Jag har slarvat som fan på att lägga in mag bilder men det e för att jag har haft så mkt annat att göra men bilderna finns men de är bara inte inlagda, så ska försöka lägga in några stycken i veckan iaf :).






Dagens låt - They don´t really care about us - Michael Jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0