Idag helt enkelt!

Idag så gick jag upp ungefär 7 på morgonen för att tvätta blää säjer jag bara skit trött var jag efter att ha pratat m Joanna till två på natten(ja mitt eget fel men ändå :P). När jag tvättat klart så gick jag och la mej och sov till ett, det gick inte att lalla runt hemma bara. Klockan ett steg jag upp duschde, åt och fixade mej skulle nämligen åka in till sickla gallerian m Pappa och köpa lite grejer.

Pappa kom och hämtade mej vid tre tiden och då åkte vi till gallerian, där köpte jag typ en mamma klänning och örhängen sen ville jag ha H&M´s nya super fina och mysiga halsduk (som jag tydligen inte e ensam om att vilja ha)men det fans bara i grönt, jag ba ehh jo men det kommer att hända att jag köper den i grönt, usch! Så jag bestämde mej för att åka in till stan på egen hand och hitta den i svart, jag ringde Noria som följde med.

Väl inne i stan blev det ett j*vla letande för den svarta var tydligen extremt populär! Jag började att få panik och sa till Noria jag bara måste ha den jag dööör annars, så vi genomsökte alla stans hm tills vi tillslut gick in i typ den sista, fortf utan att ha hittat den. Jag var tjurig och hungrig och var bara allmänt lack, jag tänkte i mitt huvud måste den vara fucking poppis ahhhh :P. Så då gick vi direkt till kassan och frågade kvinnan där och hon sa vi hade bara två kvar för en timme sen men jag vet inte om de fortf finns eller har blivit köpta, så det är väl bara att leta. Vi började sökandet tills Noria sa e inte det där den?!  Jag vände på huvudet i raket fart och såg någonting svart ligga brevid alla kassorna, jag ba neeej, eller jo och gick bokstavligt talat emot den i slowmotion tills jag kom fram och tog i den och började titta på den, helt plötsigt skrek jag ut DET ÄR DEN!  Noria skrattade bara och sa amen köp den då, och så blev det! Jag gick ut ur h&m med ett stort leende på läpparna kunde inte varit gladare, ringde till och med pappsen och sa jaaag hitta den :D!  So it all ended well :)!

Nu ska jag bara chilla, titta lite på tv sen antar jag väl sova eller nåt! Peace!




Dagens låt - Bed of roses - Bon Jovi


Här e den, my precious :)!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha omg palla dö krigandes efter den där halsduken. Helt random ju :P

2009-09-23 @ 22:03:09
Postat av: Jen

din mamma e random!

nej men jag ville ha den helt enkelt den e bääääst!

2009-09-24 @ 15:49:17
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha du e så överdriven, finns ju liknanade i andra affärer :P men men ska inte säga emot dig och dina gravings, din gravida hoe.

2009-09-24 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0