Good!

Idag har jag inte gjort mkt alls bara chillat hemma och så, legat i nya hängmattan som pappa har hängt upp i balkongen och läst :), suuper skönt var det! Sen så pratade jag m Shannon och vi kom överens om att jag skulle gå hem till henne och snacka skit och dricka te när hon kommit hem. Hon var nämligen iväg och hämtade sonen sin.

När hon kom hem ringde hon och jag gick över hon bor bara ett hus framför mej så det går på två minuter, skönt :P. Iaf väl där kokade hon te och vi satte oss och börja prata efter att hon kännt tillräckligt på magen min :). Det e skönt att ha Shannon för hon har redan gått igenom allt som jag går igenom och för inte så längesen jag menar hennes son e bara två, så jag kan verkligen fråga henne om allt och hon har verkligen de perfekta svaren, hon kan verkligen svara på alla mina frågor, finns inte en enda fråga hon säjer jag vet inte till och det är verkligen skönt för det är inte alltid man hittar allt på internet eller barnmorskan kan allt heller, så det passar mej perfa att ha min käraste Shannon som även hon e mamma och varit gravid! :). Att vara hemma hos henne e som att komma bort lite från allt för ingen förstår vad jag går igenom som hon gör, ingen kan sätta sej i min sits som hon och sist men inte minst ingen har svar på mina frågor som hon, och det e ju just för att hon oxå varit gravid, vilken tur att jag har dej min lilla ex gravida vän :)! Good att veta att så fort jag har minsta lilla problem eller fråga ang vad som helst om graviditet så har hon svaret, hon vet t.o.m vilka märken som e dålig kvalité på barngrejer för hon har testat allt hur bra e inte det?! :D:D

Aja nu ska jag ringa Joanna i venezuela sen ska jag väl lägga mej och läsa min otroligt braiga bok!

Jusste på söndag blir jag hela 20 år, får se vad jag hittar på för skoj då....

P.s. Finns en sak som jag stör mej något otroligt på och det är min blogg, den e så otroligt fuuul, och jag kan inte hitta nån som kan designa den super fin utan att ta betalt, varfööör!!! blir så irri, jag förstår att de som designar fina bloggar tar betalt men fan jag kan inte betala för en blogg design när jag har viktigare saker att oroa mej för, det vore ansvarslöst från min sida, men jag önskar dock att från en dag till en annan att jag blev en skiit duktig blogg designer! Bläää för min blogg design!




Shannon & Jag! Dock när vi var 15år, men ändå vi :D





Dagens låt- Thinking of you - Katy Perry!


Kommentarer
Postat av: Pety

ohh 100 dagar coolt :D imorgon 2 siffrigt hihi

2009-09-09 @ 23:32:37
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0