Bläää!

Usch nu har jag äntligen fått det gjort jag har ringt fucking soc och äntligen kommit överens med de om hur jag ska göra för att få lite hjälp av de nu medans jag är arbetslös. Men fan vad det haar tagit tid och de kräver så mkt av en fast jag är gravid och det borde inte vara så för jag blir faktiskt tröttare och orkar göra vissa saker mindre än andra, men det ser inte de ör sverige lag bla bla bla. Det e inte precis som att jag vill leva på soc hela livet bara ett litet tag så att jag kan köpa mina bebis grejer sen kan de dra jag pallar inte med alla deras krav som de sätter på en får mej bara att må dåligt! Men allt det här gör jag för min älskade lilla varelse för om det inte vore för honom så skulle jag skita i att vara pank, jag skulle verkligen inte bry mej.

Nu måste jag skriva cv och grejer bläää hatar sånt men men jag måste rycka mej själv i kragen och ta tag i det allt för dej baby <3. Om det bara fanns ett annat sätt att få en inkomt på som inte hade med soc att göra åtminstonde om det fanns ett perfekt lite tillfälligt jobb som skulle ge mej åtminstonde 3000 i mån då skulle jag vara överlycklig, då skulle jag säja till soc peace!

Men aja så är icke fallet så det är väl bara att ta tag i detta nu och kriga hur dåligt det än får mej att må, och missförstå mej inte det är inte så att jag tycker synd om mej själv för det gör jag inte utan jag tycker bara att det är förjävligt att samma regler gäller fast jag e så pass gravid som jag är, arbetsförmedlingen säjer själva du kommer inte få jobb men du måste ändå söka, hallå hur idiotiskt låter inte det, fy fan vad dåligt asså!

Whatever nu ska jag lägga mej och läsa lite sen ta tag i det där jävla cv:et!

Dagens låt - Human nature - Michael Jackson!

OuT/J

Kommentarer
Postat av: D-man

TheJ...



Att göra en CV istället för att titta på TV

Är rätt bra,



Se det som en förberedelse! Har du ett CV så kan du alltid förbättra det, har du inget så kommer du alltid ha ågren för att du behöver ett.



Det kommer finnas så mycket annat som du behöver tänka på, passa på att städa upp saker, så som att fixa ett CV



// D-man

2009-09-03 @ 20:21:49
Postat av: Jen

Jag vet men det är just det, det e inte cv:et som e grejen det är hela situationen i sej

2009-09-03 @ 22:42:58
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0