Underbara dag!

Är det inte helt underbart när man har dagar som allt går precis som det ska och allt bara är sååå underbart!
Som idag t.ex jag vakna tidigt och gjorde mina dagliga morgon rutiner, sen så åkte jag hem till brorsan och Maia för att jag kände att det e lite tråkigt att åka hem till mej där är det så tomt just nu när pappa och lill brorsan är i Venezuela. Iaf så jag åkte till stureby där de bor och så fort jag kom in och satte mej i soffan så fick jag en otrolig lust att baka bullar, så jag sa till Maia - guud vad jag e sugen på att baka bullar. Hon tyckte det lät som en super idé såklart!
Vi bestämde oss för att gå och handla lite mat till lunch och samtidigt handla ingredienser till bullarna. När vi ändå var i affären så hyrde vi även en film, vi blev lite film sugna så vi hyrde wolvorine. Väl hemma så satte jag igång med bakandet och Maia satte igång med lunchen.
Medans degen jäste så åt vi lunch, det blev chorizo m stekt potatis, ägg och sallad, muuums! Mätt och belåten så fortsatte jag med bullbakandet. När bullarna sedan var klara så satte jag mej i soffan med två bullar i högsta hugg och undrade helt plötsligt om jag kanske fått in pengar som jag skulle få in på kontot, och guess what, visst hade jag fått cash och jag blev sååååå glad, helt otroligt nu kan jag shoppa loss lite :), unna mej själv det för det förtjänar jag! Och bio jag vill såååå gärna gå på bio, har inte varit på bio på år och dar!
Så allt som allt så blev detta en underbar dag med god mat, bullbak, cash och mysigt film tittande för att avsluta det hela, suuuuuper! Här bjuder jag på två mumsiga bilder, på den goda lunchen och bullarna som by the way är hälften mandel bullar och andra hälfet vaniljbullar! :D


 
Dagens låt - This is it - MJ.


OuT/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0