Today is the day!

Idag är det dagen som jag gått och väntat på i ett tag nu (förutom min förlossning). Idag ska jag gå på bio och se This is it, soom jag har längtat och nu äntligen ska jag få se den, Längtar så tills klockan 21.30 idag!

Sen e det mysigt oxå för innan bion ska jag och Shannon gå och käka nånstans sen ska vi tralla till bion där vi möts med brorsan min, suuper dag helt enkelt! Nä nu måste jag sminka mej och springa till bussen skriver mer sen efter min ögon skådat mästerverket :P! Puss!


Dagens låt: Break of dawn - Michael Jackson!


Kommentarer
Postat av: Pety

jaa, men precis :) alltid bäst så. GUUUUUDDDDDDD vad avis jag är på dig som ska på premiären !!!!!!!!!!! stoppa ner mig i din ficka eller nåt haha! vill oxåå :/

2009-10-28 @ 13:19:53
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0