Pusta ut!

Idag fick jag äntligen pusta ut ang detta med min mage att den inte växt. Hade nämligen tid hos BM först och hon mätte magen och sa att den inte växt så hon skickade iväg mej på tillväxt ultraljud koll och där fick jag se min lille pojk, och guuud så stor han blivit by the way. Men iaf där sa de att allt visst stämde och att han låg perfekt på kurvan, guud vad det var skönt att höra så då blev det liksom som en liten bonus att jag fick ett till ultraljud :D. Dessutom så råkade barnmorskan där skriva ut en bild på min bebis så hon ba - oj då det var inte meningen men här behåll den bilden, gissa om jag blev glad :D! Hon bokade in mej om två veckor för yttligare ett ultraljud för att dubbel kolla, man brukar tydligen göra så, trevligt trevligt då har jag sammanlagt fått fyra ultraljud på min varelse, det första var när jag var i vecka 15 då var det för tidigt så jag fick en ny tid tills vecka 20 och nu ett för att kolla att allt stämde med tillväxten av magen(vilket det gjorde) och ett till för att dubbel kolla,super! Tänka sej när man egentligen bara får ett hehe, lucky me!

Önska verkligen jag hade en "ultraljudsmaskin" hemma skulle vara såååå underbart!






Dagens låt: Unbreakable - Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Pety

hihi jaa hon börjar bli lite rund nu :D love it :D

2009-10-20 @ 00:23:01
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

haha jag vet skitgulligt :D hur mår du då gumman hur går de? :) haru nå känningar?

2009-10-20 @ 13:47:13
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

joo jag läste, skönt att d inte va nån fara :) förstår att du e orolig jag va jätte orolig oxå till å från.. hehe de e så underbart när man känner deras sparkar, jag saknar det galet mkt nu när hon e ute faktiskt, saknar magen. men de e juh helt klart bättre att hon e här hos mig, men ändå :D hihi. jag mår bra oxå, allt går superbra faktiskt nu. jag ammar inte henne nåt alls tråkigt som fan men men. men de funkar iaf me ersättningen o sådär, hon mår bra o växer som hon ska o de e de viktigaste för mig :)

2009-10-20 @ 15:00:34
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

e dom snål me bilder hos er? :O jag har typ 5-6 st bilder på isabel, alla gratis :S klaga! haha

2009-10-21 @ 19:36:39
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0