Morgontrött?

Nu förtiden vaknar jag tidigt 24/7 iaf tidigare än jag brukar (sätter nämligen alltid kl på senast tolv). Och jag är verkligen inte morgontrött längre, thoose days are gone :P. När jag gick i skolan så dog jag varje morgon och ville bara sova jag led verkligen av morgontrötthet, därav blev det skolk :P, men nu är det slut med det jag e alltid pigg som en kråka eller nåt :).

Igår var det en helt konstig men slutade som super mysig dag, först så mådde jag bara allmänt skit pga några grejer som hänt sen så kom pappa och hämta mej för vi skulle åka till city gross och handla godis och chips till Joanna som hon så gärna vill ha! Det e nämligen så att pappa åker till Venezuela (lyckost) imorn, han åker med lillebrorsan och de ska ju självklart träffa joanna och åka till stranden och hela köret, underbart! Fast de e hemma om en månad igen, men men iaf så då åkte vi först till skärholmen centrum och käka sen gick vi runt lite i affärerna, sen bar det av till city gross, köpte massvis med godis till syrran, så nu kommer hon hoppa av glädje! Väl hemma bokade vi oss alla framför teven och avslutade med det otroligt braiga desperate housewives, mysigt!


Nu börjar kylan närma sej och jag bara känner hur december kommer komma smygandes och puff rätt var det är så har jag min lille pojk i famnen <3, åhhh längtar något otroligt, har haft så otroligt många drömmar nu där jag ligger på sjukhuset och föder så varje gång jag vaknar blir jag besviken, tror varje gång att jag har honom nu. Fast på senaste så har jag fått för mej att magen krympt vet inte om det bara är jag som ser det eller om det verkligen stämmer?!? Det vore ju inte så kul :(.



Jag vet inte....Vad säjer ni?!?
 




Nä nu ska jag iväg och träffa Shannon, piiis!

Dagens låt: Ironias - Luis Silva.

OuT/J


Kommentarer
Postat av: Maria - U know who!

OMG OMG DIN MAGE HAR KRYYYMPT! Vad har du gjooort?

Haha

2009-10-07 @ 17:19:48
Postat av: Jen

Haha din mamma

2009-10-07 @ 22:04:18
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0