Måste man ha rubrik?!?

Hallå hallå! Jag vet att jag inte skriver blogg så ofta men jag skriver bara när något kul har hänt eller något som är värt att skriva ner, jag menar om jag skulle skiva varje dag skulle det bli tråkigt i längden, för just nu e det mesta jag gör är att gå runt och vara allmänt höggravid :)!

Iaf i fredags så fick jag pengar så då bestämde jag mej för att jag skulle in till stan och köpa mej ett par vinter stövlar så att när snön börjar falla e jag beredd. Jag ringde Noria och hon följde gärna med. Jag hitta ett par jätte sköna mocka stövlar med päls inuti så det fick bli dem, efter det så åkte vi och käka på kungshallen för vi höll på att svimma av hunger :P. När vi ätit så var jag bara tvungen att gå in på H&M för att köpa lite kläder till min älskling och visst blev det kläder köpte ett par stycken plagg som var sååå söta så att man vill dö, så små åhh då längtade jag bara ännu mer, ville köpa upp hela barn avdelningen på H&M, men det går ju inte för sej :P!
Efteråt så åkte jág hem till bror och Maia, där jag bokade mej framför teven för att kolla på idol.

På lördagen så åkte jag bara till globen med brorsan och Maia sen hem och tog det alldeles lugnt, lite tråkigt blev det att bara ligga hemma men men e man gravid så e man!

Igår så vaknade jag ett eller vad jag trodde iaf för jag hade glömt bort att klockan skulle bak en timma, vintertid började ju, så jag vakna väl tolv antar jag, iaf jag gick upp och upptäckte att det inte fanns något att käka till frukost så jag sprang ner till affären och köpte en sen frukost plus julmust, som jag by the way e sååå glad att de redan börjat sälja :D, love it! På kvällen så gick jag och käka pizza me syrran sen åkte vi på bio i heron city med brorsan och Maia. Vi valde att se amimerade filmen UPP, vilket var en bra film men lite väääl sorligt och kaotisk för att vara en "barnfilm", skulle aldrig ta mitt barn att se en film med så mkt sorg och smärta i, men den var ju bra om man är vuxen eller nåt! När jag skulle köpa popcorn så såg jag att det sålde MJ t-shirts där det stod this is it på och jag var bara tvungen att köpa en. Efter bion blev det hemgång och lägga sej i min sköna varma säng!

Och nu vakna jag sju och kunde ej somna om så det blir en tidig morgon idag!










Dagens låt: Too lost in you - Sugababes!




Fina t-shirten :D!
 


Ett av plaggen jag köpte!


Kommentarer
Postat av: Pety

naaaww faan va sweet :D mini superman!

2009-10-26 @ 20:13:45
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

så sött hihi :D ääälskar h&m!

vi ska flytta ti nordost ett ställe här i gävle. norra delen av stan liksom :) e du tillsammans me barnets pappa? :)

2009-10-26 @ 22:54:36
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: jessica

e de stället köpt på h&m? de e för himla sött!!

2009-10-26 @ 23:53:19
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: unique

Just nu har jag bara kommit på 2 lekar. En där man får ett snöre som man får klippa så långt som man tror att jag är tjock. Svårare att gissa än man tror.

Sen ska jag ha massa frågor om mig. Typ hur och när jag blev gravid, vad barnet ska heta, m.m. Jag var på en babyshower för 3 år sen, men kommer inte rikitgt ihåg vad vi gjorde. Ska ta reda på mer info



2009-10-27 @ 09:00:08
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Pety

jaså aa okej.. nja asså mitt ex ville ju att vi skulle börja om å grejer när hon va född..men jag ville inte. han va ju otrogen å sådär såå.. klarar mig bättre utan :) han har träffat isabel en enda gång. första gången när hon va typ 3,5 vecka tror jag. se nu skriver han rätt ofta å tjatar om henne, men han bråkar på mig samtidigt för han e så jävla svartsjuk..såå de har inte blivit nå mer. ska nog ta mig till honom nu nån gång i veckan. hans föräldrar vill träffa henne ofta, synd om dom fan att han är som han är. lägenheten är på 66 kvm :) en tvåa! här i gävle e de ganska lätt å få lägenhet, å stora lägenheter till schyssta priser :) så de e nice :D längtar som fan :D sj då haru planer på att flytta me din son? possss

2009-10-27 @ 17:26:50
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: joanna

haha vad sooot lilla fleece drakten... Sa nu blir det ingen pitin sobrino... tur.. :P

2009-10-27 @ 19:34:10
URL: http://www.gejoannathisisittshirten.com
Postat av: Pety

men stressa inte! om du har planer på att dra till venezuela är de nästan bäst om du bor kvar hos din dadi tycker jag :) försöker inte leka viktig nu haha, men tro mig i början så vill man ändå ha hjälp o så, åtminstonde att man har folk runt omkring sig, annars kan man känna sig så sjukt ensam. jag kommer ihåg allra första början hur ensam jag kände mig på nätterna, även fast jag till o med bor hemma liksom..skitsjukt. så vågar knappt tänka på hur de skulle va ifall man inte hade nån alls som man kunde gå å väcka till exempel om d skulle va kris lr nåt. men alla är olika så du ska ju inte bara lyssna på mej :) gud vad mysigt att komma bort från sverige by the way :S pusss

2009-10-27 @ 23:01:07
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0