BM

Idag hade jag tid hos barnmorskan kl 13, och jag vaknade tidigare än jag skulle för jag var så exalterad, hehe som jag alltid blir när jag ska dit :). Iaf alla värden stämde perfekt som vanligt och jag låg bra på kruvan som vanligt :). Vad gäller min lilla varelse så stämde allt perfekt med honom oxå, blir så glad att allt stämmer så himlans bra för då kan man gå hem med ett leende på läpparna!
Alltid lika underbart att höra boo´s lilla hjärta slå, det är som att han säjer till mej glöm inte bort jag finns här och kommer snart ut :), helt underbart! Barnmorskan sa till mej att nu är det dags att börja ses oftare för nu börjar det närma sej och då behövs det, (jag blev glad bara av att få höra det) så vi bokade iaf in mej varje tisdag varann vecka tills jag har kommit in i vecka 39. Det blir så mkt mer spännande och lite nervöst nu när jag vet att tiden kommer börja flyga iväg och rätt vad det är så kommer jag ligga där och krysta :P. För några veckor sen så gick allt i snigel fart nu går allt super snabbt, så ska det vara :D.
Jusste är det nån som vet hur det ligger till med piercingar under förlossningen? frågade barnmorskan men hon visste inte och hon glömde ta reda på det , så jag undrar bara om nån vet hur det ligger till med det, får man ha eller inte, jag har nämligen en i underläppen och en i tungan, och jag undrar verkligen om man måste ta bort de...anyone who know´s?



Nä nu ska jag titta på unga mödrar och deras super söta barn :)!


Dagens låt: Sign your name - Terence Trent D´arby

Kommentarer
Postat av: L* - väntar bebis

Ja precis, men tänker inte så mkt mer på det utan försöker njuta istället!:) Hur är det med dig?

2009-10-02 @ 13:17:19
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0