BM-Bio-Shopping

Dessa dagar har jag faktiskt gjort en del, jag kan ju börja med att i tisdags så hade jag bm besök och då visade det sej att min mage inte växt så mkt sen sist så jag måste gå på extra koll nästa vecka för att se vrf, men när barnmorskan såg min oroade min så skyndade hon sej med att lugna ner mej och säja att det inte var någon fara att sånt händer, så lite lugn blev jag men vill fortf att den ska ha växt mega mkt tills på måndag då jag har extrakoll!! Hoppas, hoppas!

Sen på kvällen så bestämde jag och Noria oss för att vi skulle fira Tom som hade fyllt år på måndagen. Vi bestämde oss för att ta med honom till heron city och bjuda på middag och bio, vilket vi gjorde :D. Och vi hade det såå trevligt skrattar alltid lika mkt när vi tre umgås! Vi såg public enemies med Johnny Depp och den var faktiskt bra, sevärd! Efteråt så åkte vi bara hem jag sov hos Noria för jag orkade inte åka hem själv.

Sen igår så bestämde jag mej för att det var shopping dags :D. Jag ringde Shannon som gladligen följde med mej(hon älskar nämligen att få vara med och välja gravid kläder eftersom hon själv varit det). Jag blev heeelt crazy och började köpa massa plagg, på h&m så var det nån rea på 50-150 kr för det mesta och där blev jag helt galen och köpte massa fiina kläder som framhäver min mage! Konstigt nog så hitta jag inga kläder på mamma avdelningen allt var så tantigt, så det blev vanliga kläder men där min mage fick plats :D. Jag åkte hem super nöjd iaf! Sen fick min kära Shannon sin födelsedags present i förväg(hon fyller den 30okt) för hon blev helt kär i en typ stickad polo klänning/lång tröja så jag sa till henne men jag köper den på en gång, hon ville så gärna ha den, så det fick bli så!

Nu snart ska jag köpa min vagn längtar såååå! Jag ska köpa en röd/svart duo vagn nämligen mina favvo färger, och jag e såå glad!


Dagens låt - Privacy - Michael Jackson






Bjuder på ännu en bild på dagens jätte goda efterrätt som jag åt på enskede wärdshus idag efter ha käkat lunch där :D





OuT/J

Kommentarer
Postat av: Pety

neee men exakt allt detta tjaaat alltså.. skiter i de totalt. fan folk snackar alltid massa bull, för nåra år sen kunde man få cancer av chips oxå. pls.. nee im gonna stick 2 you heheh :D

2009-10-18 @ 00:20:24
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch vad jobbigt, det är en sån irriterande käsnla domningarna, jag är glad att jag sluppit de på natten! Söt du är med fina magen också! :)

2009-11-07 @ 16:14:37
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0