Yes!

Min kära efterlängtade vagn har äntligen kommit och jag var och hämta den idag! Jag blev suuper nöjd den e super duper fiin och precis som jag tänkt mej, dock lite större än vad jag hade trott men det är ju bara ett plus :)! Den e riktigt stor faktiskt jämnfört med andra vagnar jag ser ute på stan men som sagt det är bara ett plus i kanten! Jag gillade även sittdelen, fast jag kommer nog köpa en lite lättare sittvagn till sommaren då den här kan bli så klumpig, då har jag ju oxå två att välja på :)! Men är iaf jätte nöjd! Jusste jag ska gå in på hemsidan där jag köpte vagnen och kolla om man kan mejla ägarna för de skicka nämligen med en liten present till min bebis för att tacka mej för beställningen av vagnen, en liten body var det, och jag menar hur gulligt är inte det, nu får man ju verkligen lust att fortsätta beställa fler saker från de! De hade gjort ett litet hjärta på pkt:et där body kom i gulligt, så nu måste jag iaf mejla de och tacka de även jag! Jag blir så rörd av sånna människor som är så himla godhjärtade utan baktanke, love it! Ett plus för de!

Nu fattas bara spjälsängen men jag hittar inte någon eller har inte hittat någon än som jag finner kärlek till, kommer väl dyka upp snart....hoppas jag!





Söta bodyn och pkt:et den kom i med det fina hjärtat :)
(Klicka för större)

 


Min fina vagn!

 

(Klicka för större)

  



Och så sitt delen!
(klicka för större)

  

 

   


Fin va! :) Älskar att den är i mina favorit färger oxå, så underbart och perfekt! :D

Bebis nu är jag beredd för dej på riktigt!


Kommentarer
Postat av: L* med bebis i magen

vilken fin vagn! är själv ute efter en!



Sv: Det går bra än så länge har jag haft en bra graviditet!

2009-11-20 @ 18:55:06
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Pety

ångrar mej faktiskt att jag ej köpte svartröd, den e sjuuukt fin! men hennes nya sittvagn som vi ska köpa e svart å röd iaf :D skitsnyggt! jag störde mig oxå att den såg lite stor ut. men de e faktiskt inget man tänker på sen =)

2009-11-21 @ 00:00:01
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Pety

jag tror faktiskt inte att jag fick nån present? kommer inte ihåg att jag fick de, å då fick jag de antagligen inte heller haha :D men de va ju skiitgulligt att du fick de :D som du skriver man får lust att beställa mer när de är så snälla :) men jag älskade att vagnen kom så fort :) de e oxå en bra grej!

2009-11-21 @ 13:17:19
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: PetiteMami

ååå söt vagn:D

2009-12-03 @ 12:46:05
URL: http://micaelalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0