Woho!

Först vill jag bara börja med att jag vet jätte dålig uppdatering! Men grejen är att jag har faktiskt ingen lust att sitta vid datorn så mkt längre för att när jag kommer hem om dagarna så föredrar jag att bara vila, speciellt nu när det är så nära och det känns som om jag ska spricka! Mina fötter ser ut som två ballonger varje dag när jag kommer hem, så det enda jag då får lust med är att vila dom, liggandes :). Därav den dåliga uppdateringen!

Men häromdagen så hittade jag min kärlek på blocket :P det vill säja min första ögonkastet spjälsäng som jag letade efter, och jag fann den till slut! Jag skrev med en gång till kvinnan som sålde den och igår var jag och hämta den ända borta på färingsö, skiit långt tog typ en timme att komma dit, men såå värt det! Jag har tyvärr ingen bild på den ännu då min pappa inte byggt den ännu eller vad det heter. Men han sa att han skulle fixa det till helgen så då lägger jag in bild på min kärlek :)!

Annars går jag bara runt och är allmänt gravid och bara väntar och väntar....Igår vid matbordet så skrek pappa   -HJÄLP! när jag kom där med min mage, han blev helt enkelt rädd sa han för han inte hade sett den ordentligt och hur stor den var, han ba - slutar den aldrig att växa?!? Haha jorå när ungen är ute! :D

Aja nu ska jag kila iväg och träffa upp frugan,  smell you later! (ok nu var jag riktigt nördig)

Så stooor är jag väl inte?!? eller? p.s. täckte mitt ansikte det är onödigt att se :P



Peace!/ J

Dagens låt - Too lost in you - Sugababes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0